Between July and August..

středa 1. srpna 2012

Nemám moc času.
Co kecám, nemám moc nápadů na články. Spíš než na fotky a co je nového a tak, jak je to na všech blogách mám náladu na nějaké to psaní. Nemám žádné nové fotky, protože jsem teď byla u přítele a neměla jsem s sebou foťák.

Zítra odjíždím do Mariánek, a jsem zvědav, jaký to tam bude. Byla jsem tam už asi 10x a vždycky se tam těším, že vypadnu a odpočinu si, jenže pak mi začnou všichni s kým tam jsem lézt na nervy. Takže teď momentálně se těším, ale myslím si, že tak za tři dny budu odškrtávat dny do odjezdu. Znám se :D

Ale alespoň se budu snažit fotit, abych se zlepšila ve focení. Už mi to celkem jde. Teda spíš, vždy na to přijdu a pak to zas zapomenu protože není čas na focení. Dneska jsem se konečně dozvěděla výsledky poslední zkoušky (měli by nám je zveřejnit do týdne, a je asi tak o měsíc a půl později.. příště vážně napíšu děkanovi!) .. Vůbec se netěším do školy. Od zítřka jsem si stanovila, že se začnu učit na dvě zkoušky, které jsem neudělala v zimním semestru, ale vůbec se mi do toho nechce. Zase se ve mě budí vztek jak je svět nespravedlivý, že u nás ve třídě mají zkoušky lidé, kteří se na to skoro nepodívali a já, která jsem k tomu přečetla dokonce i nějaké knihy jsem vybouchla. Beru to ale tak, že se nedá nic dělat. Protože s tím stejně nic neudělám.

Potřebovala bych s sebou nahrát spoustu, spoustu hudby! Chci se jen flákat, procházet se, fotit a poslouchat kvalitní hudbu!

Jo ale těším se na setkání s kamarádkou, kterou jsem neviděla třeba dva roky? VÁŽNĚ DVA ROKY!! Nechápu.. Tak to musíme napravit. Doufám, že nám to vyjde, protože bydlí kousek od Mariánek. Musím si s sebou vzít foťák, i kdyby mi mělo upadnout rameno :D

A zjistila jsem, že pokud sedím delší dobu u počítače, je mi špatně z té obrazovky. Stává se vám to taky? Jsem zase u počítače asi po 14 dnech, což je vážně divný, protože dřív jsem blogovala celý dny a noci. Občas mi to chybí. Chybí mi psát, ale pak si uvědomím, že jsem vlastně psala hlouposti. A že teď nějak nemám potřebu psát to co jsem psala předtím. Asi nechápete :D ..

Utíkám spát, vstáváme brzy. Doufám, že nebudu muset řídit... :D
A chci udělat nový design, tenhle mi přijde hrozně nudný :) ale vůbec nevím jak na to.. hlavně teď jak budu mimo tak nebudu mít ani kdy.. Jsem na to vážně zvědavá :D

Mějte se

Pecka, a ten remix je podle mě skvělej :) 

0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)