After..

čtvrtek 1. listopadu 2012

Ahoj slečny (chlapci).

Oh bože, nikdy nechtějte zažít trhání osmiček... Přijde mi to jako ta nejnesmyslnější a nejzbytečnější bolest na světě. Představa že tam MUSÍM ještě jednou je fakt áááá grr.. Protože mi vytrhli tu stranu, která by jakože bez vytržení přežila, ale na druhé straně je zub který vážně musí ven.. budu brečet :D

Poté mě navštívil můj ♥, který mi donesl zmrzlinu. Je nejlepší ♥. No, a pak mě štípal do rtu a smál se mi že to necítím.. a rozesmíval mě, načež jsem se sice smála ale zároveň jsem brečela bolestí, protože nejhorší je to když se smějete..

Pár fotek, které jsem nastřádala, protože počítám že vyfocený zuby vidět nechcete :D ..


Moje jídlo :D pusu otevřu sotva na lžičku... 

Moje poslední snídaně. Miluju tyhe sušenky ♥

Už dlouho jsem své "dopisovací" kamarádce slibovala obrázek, a minulý víkend jsem se k tomu konečně dostala :)

Lak na nehty mojí kamarádky. Samozřejmě že je z Ameriky, a vypadal nejkrásněji ♥ tady to není tolik vidět, ale je do fialova... vůbec jsem ho nechtěla sundat i když už byl celkem oprýskaný :D

9 komentářů:

  1. To vubec neni prijemne, ani trosku, jak se jedna o zuby. Me se o zubech zda, osmicky mám od stredni skoly a ukousnu ruku kazdemu, kdo mi je bude chtit dolovat ven! Kdyz mi pusa visela bezvladne dolu a ja slintala, parkrat jsem se kousla, ono to neboli a ejhle, jak to pak zacalo bolet.:-D Libi se mi ten obrazek, kdybych se umela dokopat a dokreslit vsechny resty,to by se radovalo lidi, pracovat s barvou ale neumim, takze klobouk dolu, ja jsem zatim jen v cernobile. :-)Podobny lak jsem mela a také jsem ho nechtela sundat i ve chvili kdy bych jiny lak uz odlakovala. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se občas taky zdá o zubech.. že mě bolí, že mi vypadly.. fuj a pak se vždy probudím a hned si sahám do pusy jestli je vše v pořádku :D .. závidím ti že ti v pořádku vyrostli tohle je vážně peklo. Už je to 4 dny a stále to bolí..
      Já jsem kdysi dostala takový ty pastelky-vodovky.. namaluješ pastelkou a potom můžeš vodou rozmazat.. a miluju je.. vyblbnu se s nima, ale bohužel už na to taky nemám tolik času :)

      Vymazat
    2. Pamatuji, ze jsem si prasky proti bolesti nebrala, ale prijemne to tedy nebylo. Sny o zubech neznaci nic dobreho, ale ja tomu neverim, kdyz se mi o nich zda tak casto. :-)) Pastelky takove mám, ale nic tak pekneho jsem s nimi zatim neudelala.

      Vymazat
    3. taky mi vždycky babička říkala: Když se ti zdá o zubech, znamená to něco špatného :)

      Vymazat
  2. miluju přesnídávky a nesnáším zubaře, takže s tebou cítím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji děkuji.. zubaři mi nevadí, ale teď to trochu přehnali :D :)

      Vymazat
  3. Chudinko, taky mě to čeká a strašně se bojím a pořád ne a ne se objednat.. No snad mě bude potom taky někdo utěšovat ;-)

    Zdraví Jessica Angelová:-*
    jessicaangelova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem te timhle clankem asi moc neporporila... neboj da se to prezit.. hlavne se objednej co nejdriv a taky to budes mit co nejdriv za sebou.. za tyden to bude v poradku :) a budes se zas usmivat na svet kolem sebe :)

      Vymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)