London day 3 - Brighton (& day 4)

úterý 14. května 2013

Byli jsme dohodnutí, že se podíváme také jinam než jen do Londýna, a hlavně už jsme třetí den měli prošlé skoro všechny památky (jistě že by se ještě něco našlo, ale tak...) a obchody (tam by se taky něco našlo.. hlavně pro mě :D)

No a vzhledem k tomu, že jsem jedno léto strávila s nejlepší kamarádkou v Brightonu 14 dní, byla to jasná volba. Trochu nás teda zarazila cena zpátečních lístků vlakem která přišla na 25 liber pro jednoho, ale vzhledem k tomu, že přítel měl narozeniny den potom a já je mám ani ne za měsíc jsme se dohodli, že si je dáme navzájem k narozeninám. A jelo se.

Brighton je přímořské město, známé jako letní sídlo Angličanů (a nejen) je zde spousta pěkných klubů a barů, je zde škola, kam se můžete jet učit anglicky, je zde moře, obchody... spousta věcí a míst takže si každý najde to své. Je taky velice tolerantní k homosexuálům, když jsme tu byly s Elí, dokonce jsme se účastnily GayPride, a to bylo teda něco :) To se musí prostě zažít!
První věc co mě překvapila když jsme přijeli, že jsme s Eliškou to město nějak málo prošly, nebo jsme chodily jen po našich trasách, nevím. Přítel chtěl sem, a taky tam ... a nakonec místo abych mu ukazovala kde jsme chodily a co jsme dělaly, jsme objevovaly naprosto nová místa :) I když co se dá během dne objevit že?

Dali jsme si Fish&Chips na pláži, prošli si Brihton Pier, podívali se do uliček a nakonec jsme stejně skončili Shoppinem. Znáte to ... Ale byl to krásný den :)






Pohladila jsem si veverku! 


Racka jsem si nepohladila ale pěkně otravoval 


No jooo pooozička :D ale ten obal jsem si zamilovala na první pohled! 




Toť vše z fotek.. ještě dodám nějaký upgrate z mobilu (možná :) ) ... 4 den jsme se ještě jednou vydali do města na nějaký ty obchody, ale skončili jsme v Hide Parku. Fotky nemáme protože jsme už nenesli foťák - jen něco málo na mobilu :). Pak jsme se sebrali, jeli domů, zabalili a jeli na Victorii, odkud nám jel autobus na letiště. V tu chvíli jsme se shodli že toho shonu máme trošku pokrk, ale na druhou stranu mi bylo hrozně líto odjet.. jen jsem seděla v autobuse a poslouchala smutný písničky :)

Ale jednou se zase musím vrátit! Už jsme domluvené s Elí že zas musíme do Brightonu <3 .. :) Tak já si jdu najít práci abych si na to vydělala :D :D

Mějte se :)

2 komentáře:

  1. wow!nádherné fotky, já chci taky do Londýna, awww)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jeď jestli budeš mít příležitost!! Stojí to za to :) a nebudeš chtít zpátky :)

      Vymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)