Mnami

pondělí 21. ledna 2013

Mile ctenarky,
asi nejsem sama kdo ma ted zkouskove ale jsem jedna z tech ktere se snazi omezovat navstevy pc na uplne minimum. Proto ta necinnost :) vzdy jen pres mobil projedu co je noveho (asi tak kazdou hodinu - bozee...) a to je vse.
No, ze bych se nejak vyrazne ucila to se rict neda.. ale musim uz zacit. Minuly tyden jsem mela dve zkousky, zitra dalsi... kdyby se nekdo divil, u nas na skole mame posunute zkouskove.. koncime az v polovine unora :)

No.. pri tom svem lajdakovani jsem narazila na super aplikaci pro Android. Nevim, jestli je i pro Apple, to mi kdyztak napiste do oomentaru. Jmenuje se Apetit - sezoni recepty a je proste super. Slintam nad vsim a vsecko bych si to chtela jit hned ted uvarit :D
Aplikace je zdarma ale jsou tam recepty pro rozsireni, za ktere musite zaplatit asi 0,90€.. ale myslim ze staci ty co tam jsou.
Plus si muzete udelat seznam na nakup a dolu pod recept psat poznamky. Jsem z toho nadsena! Premyslim ze udelam houbovou polevku :) mozna s upravou na houbovo-bramborovou :D

No nic jdu se zas srotit... moc mi to pravo do hlavy neleze :) snad ho nebudu muset psat 2x (zatim to tak ale vypada ;-X)

Mejte se .. vsem kdo se taky uci preju hodne stesti a pevne nervy :) a tem ostatnim.. tem proste zavidim :D




1 komentář:

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)