Happy New Year

pondělí 31. prosince 2012

Vždy když někde píšu "Happy New Year" tak si vzpomenu na sex ve městě film 1  a syna Mirandy, jak to něžně vysloví.. Pokud jste to viděli asi tisíckrát a v angličtině tak jako já, víte o čem mluvím :)

Takže Vám všem přeji Šťastný nový rok! Ať se vám splní všechny vaše sny a přání.. Našla jsem pár obrázků z edice "Before I die"  . Moc se mi líbí a tak  jsem jich našla pár, které bych chtěla splnit v 2013, ale nespěchá to.. (Btw. docela dobrej nápad ty obrázky.. co byste řekli kdybych jich sem občas pár hodila?? ) Klidně to může být "dokud nezemřu"...

Mějte se hezky :)








3 komentáře:

  1. vodkové gummy bears som skúšala a moc mi to nechutilo, ale to možno preto že som už prevodkovaná :D

    OdpovědětVymazat
  2. vodka gummy bears nemusí být vůbec špatná...a někdy to zkusím :)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)