Full time

středa 16. října 2013

Ach slečny, už vás zase zanedbávám :)

Je mi to moc líto ale nastalo u mě pár změn. Začala jsem chodit do školy - a píšu letos bakalářku, na které bylo včera pozdě začít pracovat (já ještě nezačala). Dále jsem dala výpověď v práci a začala pracovat spíše jako hosteska, což je sice hezky hodnocené, ale také časově nevýhodné.

V sobotu jsem se třeba těšila na další veliké focení s Tomem, ale práce je pro mě bohužel (jakožto pro studentku) přednější... Takže teď budu 4 dny stát na Ovocném trhu a pracovat pro ČEZ. Jsem na to zvědavá.

No ale dneska jsem byla v Surface, což je škola líčení. Byla jsem tam za modelku a slečna Míša se na mě učila malovat extravagantní líčení na přehlídky :) zajímavá zkušenost, také by z toho mělo být pár fotek. Dozvěděla jsem se o tom od Leonky . Takže jsme tam byly spolu, alespoň někoho jsem znala :D. Ale jinak super atmosféra, taková domácí. Kdybyste si chtěly udělat kurz líčení, můžu doporučit. Klidně vám půjdu za modelku. Celkem mě bavilo sledovat co dokáže makeup :D

Dalším bodem, a to tím, který mi bere nejvíce inspirace je fakt, že jsem se nechala ukecat a začala psát pro portál budkrasna.cz. No, zatím tam mám dva články, a nevím tedy jak v tom budu pokračovat, protože na to nemám moc času. Uvidíme. Třeba mě napadne zase nějaký nápad. Ani nevím, jestli bych nemohla článek zkopírovat i sem, protože by se mi to celkem hodilo :D

A to je asi vše :) Mějte se hezky, já se zase ozvu. Časem.

Koukala jsem, že mi zase přibylo pár čtenářů, což mě právě motivovalo k napsání tohoto článku. Já vím, že je to minimum ale prostě, že je to vůbec někdo, to je pro mě naprosto úžasné :)

Mějte se krásně! Pac a pusu! :)



Dvě z líčení.. Extravagance prostě.. :D uplně první bylo nude (to nemám), druhé výrazné rty, a poslední barevné líčení, což není moc vidět.. No.. ven bych tak nešla ani náhodou ale třeba fialové rty se mi líbily uplně maximálně. A v těch vlasech jsem si připadala jako zpěvák mé kdysi nejoblíbenější skupiny :D

3 komentáře:

  1. Pekné. Až na to divno pôsobiace obočie na druhej fotos sa mi to páči. To musel byť pekný deň a aj zaujímavý zážitok. Keď ťa niekto iný líči a ešte, aj tak pekne a inak. S prácou držím pršteky a fotenie sa hádam podarí inokedy. Teším na fotos :)

    OdpovědětVymazat
  2. To muselo být hodně zajímavé. Já bych si ten kurz moc ráda udělala, ale bohužel teď nemám penízky. Snad se mi to jednou poštěstí.
    Jinak hodně štěstí při psaní bakule ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle kurz bych ráda někdy absolvovala, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)