Liebster Blog Awards

pondělí 4. listopadu 2013

Tak, zdravím zase po delší době :) vážně ten čas tak utíká a přitom nemám vůbec pocit že bych něco udělala.. je to hrozné. 
Má drahá kamarádka Anička alias Saline A. mě nominovala do Blog Awards, myslím že je to spíše pro blog.cz než pro mě ale řekla jsem si proč ne že ano. Na konci bych měla nominovat 5 blogů, které si to musí také napsat, ale nevím jestli to udělám. Nevím ani 5 blogů, které by mě pravidelně sledovaly takže asi tak :) 


1. Kdybys měl(a) možnost vrátit se na jedno jediné místo, kde jsi kdy byla, kde by to bylo? A proč?

Těžká otázka, jako první mě napadly místa jako Berlín, Londýn, Brighton, jenže tam se můžu vrátit i sama. Tohle je podle mého míněno taky trochu časově. Pokud bych měla možnost se někam vrátit, bylo by to do Újezdu, kde žije moje vzdálená rodina z tátovi strany. Díky dušičkám jsem si nedávno připomněla jak jsme tam s babičkou strávili veliký kus léta, když mi bylo asi 10 nebo 11 let. Bylo to hrozně krásné léto, každý den venku, stavěli jsme hráze, chytali žáby, sbírali vajíčka, ... nevěřím, že je to jen 10 let zpátky, připadá mi to jako by to bylo v jiném století. Neexistovali chytré telefony, počítače jsme neměli, a přesto jsme se měli tak krásně. 

2. Co je tvým největším snem? 

Mým momentální, největším snem je odjet dělat au-pair do blízkosti Londýna. Nevím, jestli budu mít tolik odvahy, abych se k tomu dokopala, ale vážně mě to láká. Spíš ten život tam, než výchova dětí (vím že to zní ošklivě, ale bůh ví co za spratky můžu dostat). Ale láká mě ten pocit, že bych tam mohla nějaký čas žít :) a také konečně umět pořádně anglicky. 

3. Čeho si vážíš na svých přátelích? 

Že i když na ně nemám tolik času, kolik bych si přála (poslední měsíce obzvlášť), jsou tady vždy pro mě. 

4. Kde se vidíš za pět let? 

Upřímně? Vůbec netuším! Mám hrozný problém, že nemám jeden jediný sen, co bych chtěla v životě dělat. Štve mě to celý život, ale vážně nevím. Spíš doufám, že už budu mít dostudováno, a budu mít nějaký byt/baráček, kde budu moct začít budovat rodinné prostředí.

5. Který z cizích jazyků máš nejradši? 

Asi angličtinu. Nejsem z těch, kdo se naučí 5 jazyků s přehledem, prostě to nemám v genech. No a angličtinu mám raději než němčinu takže vítězí. Jestli existuje jazyk, který se mi vyloženě líbí, tak Polština, ale záleží na tom, kdo jí mluví. 

6. Co za seriál sleduješ nejraději?

Všechny seriály, které sleduji, sleduji ráda. Mám ráda Matku, ale štve mě poslední série tím jak je zbytečně natahovaná. Upíří deníky mě baví stále, teď jsem začala ještě koukat na The Originals, což mě baví, je to zase něco nového, a hlavně je tam můj oblíbený Elijah. No Pak jsme začali koukat s přítelem na Da Vinci´s demons, což vypadá hodně zajímavě. No a pak samozřejmě Hra o trůny. 
Ale v televizi se třeba ráda podívám na Odložené případy, ale že bych si to sama vyhledávala to ne. 

7. Jak vnímáš sociální sítě? 

Jako zlo. Ne, samozřejmě v určitých mezích je to dobré, ale vadí mi. Žrout času, i když u mě už ne tolik jako dřív. No a samozřejmě poslední dobou ta kontrola, spojená s tím, že jsme v podstatě stále online. Vadí mi celkově celý tenhle pokrok, i když ho sama používám. Vadí mi, že si jdu někam sednout s kamarádkou a ona je celou dobu na mobilu.. 

8. Čeho nejvíc lituješ? 

Takovou podobnou otázku jsem tu už nedávno vyplňovala, ale  musím říct že teď bych odpověděla asi jinak. Nad tyhle věci jsem se dávno povznesla takže je nebudu znovu rozebírat. Podle mě nejde minulost změnit, tak nám nezbývá než se s tím smířit a jít dál. Čeho ale hodně lituji, je že jsem hodně zlenivěla. Pamatuji si jak jsem maturitní práci měla hotovou x měsíců předem a bakalářce se nedokážu dokopat. Od té doby co jsem s přítelem jsem v tomhle hodně zlenivěla. Není to jeho chyba, můžu si za to sama. 

9. Co považuješ za svoji největší přednost? 

Upřímně nevím. Jsem moc hodná a vstřícná, což je dobré v okruhu přátel, ale podle mě mě to poslední dobou akorát tak zpomaluje. S poctivostí dojdeš tak akorát do .... v dnešní době. 

10. Co je tvou nejšťastnější vzpomínkou? 

Vzpomínky mého dětství. Návštěvy u babičky a táty (když jsem byla malá, naši se rozvedli a táta od té doby bydlel v baráčku s mou babičkou) mělo to své plusy i mínusy, to vidím až teď. Mám na to ale krásné vzpomínky. Na léto, kdy jsme si hráli na obchod, kdy jsme s babičkou pekly, vařily.. ach nostalgie mě objímá :) 


Vím, že jsem hrozná, ale vážně nevím, koho bych měla označit, tudíž si myslím, že je zbytečné sem psát nějaké nové otázky. Snad nebude Aničce vadit, že to udělám tak, že pokud by to někoho zaujalo, může si vyplnit stejné otázky, které jsem vyplnila já. Samozřejmě mi musíte napsat do komentářů, že budete vyplňovat abych o tom věděla :) děkuji 

6 komentářů:

  1. Nevadí mi to, jsem ráda, že jsi to vyplnila. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji <3 alespoň něco na Blogu zase po delší době :) i když mám teď v plánu o čem napsat článek nějak se k tomu nemůžu dokopat :) kéž by měl den alespoň 35 hodin :D

      Vymazat
    2. Jo, o tom mi chvilku povídej. :D Ale jen se dokopej, uvidíš, že to bude super :))

      Vymazat
  2. V hodně věcech jsme si podobné.. Také nevím kde se vidím za pár let, nemám nějaký cíl. A také bych chtěla někam vycestovat a pobývat tam (u mě je to USA no :P). A taky jsem zlenivěla a myslím, že taky s přítelem a TAKY za to můžu sama :D. A jsem poctivá až moc.. a neumím se toho zbavit. No mluvíš mi z duše! :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo teď jde o to co je dobře a co špatně .. lenost je strašná! Hlavně když jsem u něj tak neudělám vůbec nic... celý den třeba jen ležíme a koukáme na seriály :) a pak přijedu domů a nadávám si :D

      Vymazat
  3. Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)