Berlin trip 2015

čtvrtek 27. srpna 2015

Na začátku léta jsem slibovala, že se podělím o fotky z Berlína, kterých ale nakonec nebylo tolik a tak jsem si říkala, jestli to má vůbec cenu. Teď jsem na ně zase narazila a vzpomněla jsem si, jaký to byl skvělý výlet a že bych sem i to málo mohla dát.

Do Berlína jsem jela díky škole - vedoucí našeho předmětu Barbara Köpplová tam měla pár schůzek a přednášek a my jsme tam byli vyslaní jako zástupci studentů naší školy. Byli jsme 4 a bylo to opravdu hodně vtipné, protože já s Ivet jsme německy rozuměly asi tak každé čtvrté slovo a když jsme seděly v místnosti, kde se německy probírala demokracie v Evropě a my jsme tomu ani jedna nerozuměly, musely jsme se se tomu už pak spíš smát.

Dostaly jsme se ale do míst, kam bych se nikdy normálně nepodívala, a to na střechu domu kousek od hlavní třídy Unter den Linden. Měly jsme tak perfektní výhled na západ slunce nad Berlínem, což byla vážně krása.
Ubytovaní jsme byli v hotelu Gat Point Charlie, který je kousek od centra, a mohu jen doporučit!






Ten den jsme ještě navštívili Muzeum komunikace, což bylo také super a zajímavé :) mám z toho nějaká videa, ale nevím jestli má smysl to nahrávat třeba na Youtube. Za mě doporučuji navštívit! Nachází se na rohu ulic Leipziger Str. a Mauerstrasse (v té druhé jsme byli ubytovaní). Více najdete zde.

Druhý den jsme měli volnější a tak jsme se jen my - studenti, vydali do města. Došli jsme pěšky pod televizní věž a prošli si pár obchodů - Primark samozřejmě. S holkama jsme si koupily velice vtipné ponožky a já si na památku koupila přívěšek na Pandoru. Poté jsme se vrátili do hotelu a měli jsme v plánu Muzeum filmu. To se nachází na zastávce metra Potzdamer Platz a doporučila bych ho možná ještě spíš než Muzeum komunikace - mě se tam teda líbilo strašně moc!








Bohužel jsme měli málo času a museli běžet na předávání cen, kde byla oceněna právě naše vedoucí katedry. Večer jsme se jen tak prošli Berlínem a skončili jsme na jídle (a koktejlu) v jedné menší restauraci, kterou už ale bohužel s velkou pravděpodobností nedohledám.




Třetí den už byl náš poslední a ještě nás čekalo Muzeum holokaustu. To se nachází přímo pod takovými těmi "kvádry", které jsou postaveny jako pomník holokaustu. Vstupné je zdarma takže všem doporučuji, je to ale opravdu silný zážitek, tak se na to určitě připravte.

Na oběd jsme zašli do Vapiana, kterých je po Německu nespočet a já z toho byla naprosto unešená, takže zase doporučuji :) Pak jsme si zaběhli pro věci a frčeli domů. Bylo to vážně super, byla jsem tam se super lidmi, sedli jsme si a probrali jsme možné i nemožné, dostala jsem spoustu typů na knížky a filmy (mám ráda, když mě někdo vzdělává v téhle kulturní stránce, strašně mě to baví!). Tak kdyby vás to zajímalo, určitě sem pak hodím alespoň jednu recenzi na doporučenou knížku.






Selfíčko, jak si dělám selfíčko :D


Byli jste v Berlíně? Jak se vám tam líbilo? Máte nějaké typy? Já tam určitě nebyla naposledy! Táta tam teď jede s bráchou na Ifu (představení spotřební elektroniky), kam jsem také chtěla, ale jedeme s přítelem na Rhodos takže mi to nevyjde. 

Krásný den <3


0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)