Návštěva ZOO

sobota 27. února 2016

Ahoj všem!

Dneska se celý den válím, protože jsme měli včera uvítací párty a tak jsem pochopitelně unavená. Sešli jsme se tady už jako celkem dobrá parta, za což jsem moc ráda.


Ve středu jsem byla v Zoo. Vstup stál v přepočtu asi 50 korun, a stejně jsem neměla co dělat, tak to bylo fajn :) Mám pár fotek, bohužel ze Zoo jsem moc nadšená nebyla. Zvířat tady mají docela málo, oproti těm v Česku, ale to by mi ani tolik nevadilo. Co jsem ale doteď nerozdýchala jsou ty mini výběhy, které zvířata mají. Některá mají přijatelné, ale třeba pavilon opic je tedy otřesný.



Šimpanzi měli asi tak 3x3 metry klec a celý pavilon smrděl jako veřejné záchody. Musela jsem jít pryč a ani jsem to nefotila, protože mě to opravdu znechutilo. Je mi líto, takto žijících zvířat. Celkově koncept Zoo moc nemusím, ale třeba v Praze mají zvířata krásné prostředí a podle mě i velmi dobré podmínky. Tady to tedy rozhodně tvrdit nemůžu. Bohužel.
Tak trochu doufám, že se to zlepší, protože jsem viděla, že tam budovali nějaké nové části, Chorvatsko je v Evropské unii teprve od roku 2013, a myslím si, že zrovna na toto by mohlo dostat nějaké dotace.

Co jste dnes dělali vy? :) Chodíte rádi do Zoo?

Kač














1 komentář:

  1. Já mám ráda třeba tu pražskou, je tam vidět, že se těm zvířatům snaží dopřát co nejlepší podmínky. Asi bych ve srovnání s takovou zoo byla také v šoku.

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)