Next days in Zagreb

středa 24. února 2016

Ahoj všichni! 

Jak se máte? Jste zvědaví, jak pokračuje moje cesta za dobrodružstvím? :)


Ve skutečnosti nic dramatického. V pondělí jsem byla ve škole, zařídila jsem si asi tak milion papírů, a jeden mega veliký index - vyfotím vám ho, až se ke mě vrátí, nyní leží někde na studijním, ale přišlo mi to opravdu zábavné, protože u nás se už všecko dělá elektronicky. Bohužel/ bohudík, jsem se také dozvěděla, že naše přednášky budou probíhat formou konzultací. Všichni učitelé, které máme učí v Chorvatštině a poté mají se zahraničními studenty konzultace, kde je okolo pěti studentů. Jsem na to zvědavá, a trochu se toho bojím, ale doufám, že to bude v pořádku.



V úterý jsem neměla nic naplánovaného, tak jsem si došla do obchodu koupit povlečení na postel, dala jsem ho ještě rychle do pračky a šla na oběd. Vrátila jsem se a pak jsem se měla setkat se svým "buddy" v univerzitě. Mělo ten den být sice hezky, ale pršet a déšť stále nikde, tak jsem si řekla, že se projdu. Ten den jsem nakonec nachodila 20 km! Ale alespoň se hýbu :). Buddy mi ukázal centrum, které jsem však měla prošlé z předchozího dne, takže se mnou vlastně ani neměl moc práce :D
Vzal mě alespoň na pivo - prý když jsem z té České republiky, tak aby mi nechybělo. :D  To už byl večer a já se vydala na kolej, kde jsem padla a usnula, stejně jako moje spolubydlící :) Bylo to hrozně roztomilé - usnula za plného světla, na skriptech, na mobilu a s mokrýma vlasama.

Jestli je na Chorvatsku něco, co mě opravdu překvapilo, je to to, jako hodní tady lidé jsou. Samozřejmě asi ne všichni, ale jsem třeba hrozně překvapená tím, že když chcete přejít na přechodu, okamžitě vás všichni ochotně pustí :D To se v ČR moc často nevidí .. :)
A prý Kačka znamená v překladu kachna - jako to zvíře. V češtině v podstatě taky, ale jsme na to nějak zvyklí a nikdo to tak nebere. Tady, když si mě někdo přidá na FB, tak se nejdřív hrozně směje (jako třeba můj buddy Pavel). :)) I tak to bylo ale fajn, ukázal mi hlavní nádraží a kousek centra a říkal, že bych měla psát blog v angličtině, aby mu rozuměli i moji Chorvatští přátelé :D will see... Moc si na to nevěřím :).

Další dny vám asi popíšu zase příště, ať to není moc dlouhé. Je to zvláštní, nemám tady co dělat, ale dokopat se k napsání článku je pro mě za trest. Nebo spíše - upravit fotky. I když jich není tolik. Nevím proč - trochu bojuji s Lightroomem a stále se učím tak asi proto. :D

Jak se máte vy?
Kač :)



Koleje - vypadá to ale, že se ještě přestěhuji.
Uvidíme, jak to dopadne, byla bych ráda, kdyby to šlo :) Kdyžtak o tom určitě ještě napíšu! 

cestou do školy - trochu ukrajina :D

Škola je taky ukrajina :D



Třeba mě strašně fascinuje propojení nového se starým. Chorvatsko je v EU od 2013, a je vidět, co bylo postaveno po vstupu a co tady prostě bylo předtím - můžete to vidět opravdu na každém kroku a domě!

OOTD :)))) berte s rezervou

0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)