OOTD || Not too much time

úterý 18. října 2016

Ahoj všichni, kteří jste zůstali i po mé týdenní odmlce :). 

Je toho nějak moc a hrne se to ze všech stran. I když, zase tolik ne, ale nevím, jak to popsat, jak se cítím. Už se opravdu potřebuju odstěhovat. Vím, píši o tom snad od chvíle, co jsem se vrátila z Erasmu a stále se nic nezměnilo, ale teď budu mít snad první měsíc, kdy mi přijde nějaká normální výplata, takže o tom můžu začít reálně uvažovat.


Dnes se jdeme s Honzou podívat na jeden byt (náš druhý), kde podle mě ale stejně neskončíme. Cítím, že to tak prostě nebude, že by to bylo moc přemlouvání a tak a je snazší jít do bytu, na který jsme se byli podívat asi před měsícem a oba jsme se do něj zamilovali (ale budeme muset platit velký nájem, no). Je toho tlaku na mě moc a bojím se, že to neutáhnu, ale také vím, že doma už zůstávat nemůžu, protože se z toho jinak zblázním! 




V práci je to stále moc fajn, jen minulý týden jsem prostě nějak už neměla motivaci a inspiraci publikovat tento outfit. Navíc jsem v práci nechávala počítač, protože mi přišlo zbytečné ho nosit domů, když vím, že druhý den ho tam zase ponesu. No a pak, když už jsem ho přinesla, jsem se pustila do pokračování diplomky, kterou musím odevzdat v průběhu listopadu, pokud chci jít ke státnicím v lednu. Asi bych ráda, tak se opravdu snažím s tím pohnout, ale ještě mě čeká celá praktická, na které opravdu musím začít dělat, jinak to nedám.


Trochu stresu. Dneska už tak pozitivně nezním, jako minulý týden. Ale nebojte, věci se nezměnili, jen jsem vyčerpaná a ještě do toho nejezdím jen domů, ale na víkend také k Honzovi a je toho na mě prostě nějak moc v tomhle směru. Potřebuju někde zakotvit a mít tam pevný bod a né pořád trajdat od jedněch dveří ke druhým, přičemž "doma" se necítím v tuhle chvíli nikde! 


O víkendu jsme si odpočinuli, navštívili jsme minigolf v O2 aréně i s kamarádem Vojtou, a bylo to hrozně fajn! Fotky jsou ale ještě z minulého víkendu, kdy jsme se vydali na procházku Prahou. Na střední jsem cestovala po Praze neustále a miluju ji stále, ale nemám nikoho, kdo by tuto lásku a procházky se mnou sdílel, takže jsem byla mile překvapena, že jsme se s Honzou do centra vydali. Sedli jsme si do Cafe-Cafe v Rytířské a potom pomalu došli na Žofín, kde jsme chvíli hledali kaštany a pak jsme se vydali zase domů. Byl to moc hezký den a doufám, že se po Praze zase brzy projdu! :)

Jaké je vaše nejoblíbenější místo v Praze? 
Mějte se blaze <3 

6 komentářů:

  1. Moc te chapu, ale bude to v pohode. Preju hodne stesti s nalezenim toho praveho bytu a s diplomkou. Take se ji chystam zminit v dalsim prispevku. Jinak, z se zase do Prahy vratim, budu urcite vzdy pro prochazky centrem :) rikam si, ze az tam zase budu, musim si k Praze nalezt nejaky pozitivni vztah, objevovat ji znova (nejlip jako turista), protoze muj duvod k odjezdu byl predevsim ten, ze uz jsem v Praze nemohla vydrzet. Jakoby me to mesto dusilo. Ale doufam, ze kdyz si vetram kridla, bude to pak zase oka:)

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se ke komentáři před tím, bude to v pohodě:) ono vždycky se toho hrozně moc nahromadí, člověku jde hlava kolem, ale když je silný, nevzdává se a pere se s tím, je to ta nejlepší cesta, pak přijde to období, kdy najednou budeš mít více času a budeš šťastná za to, co jsi dokázala a jak jsi to zvládla:)
    A k outfitu, líbí se mi, občas sahám po podobném stylu :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju holky ♥ oba komentáře mě moc potěšily :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký blog :) máš můj odběr :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mega šál! Tvoj blog sa mi moc zapáčil. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Mega šál! Tvoj blog sa mi moc zapáčil. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)