Čtvrtek

čtvrtek 4. října 2012

Ták, nemám toho moc na srdci, co bych sem chtěla napsat takže nepíšu. :D Omlouvám se.
Poslední zkouška dopadla hůř, než jsem čekala, ale mám jí a to je hlavní :) .. poté mě čekala paní zubařka, která mi oznámila, že mi budou muset vytrhnout všechny osmičky, z nichž tři ještě nejsou ani vidět... Takže vážně super. Těším se na prvního listopadu, a dny poté, jak budu jíst jenom kašičky a zmrzliny a mít hlavu jako balon.

Mám v pc nějaké obrázky, jen tak inspiraci tak je sem dám, abyste nebyli ochuzení. :) V pondělí nastupuju zase do školy, takže si užívám ten týden "volna-nevolna" dneska jdu pracovat jako hosteska do Míčovny Pražského Hradu tak jsem na to zvědavá.
Držte mi palce









0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)