Inspiration #01

pátek 19. října 2012

Minulou sobotu jsem si pořídila pár věcí, ze kterých jsem chtěla utvořit outfit, ale bohužel jsem stále nemocná, takže to asi nedopadne. Za 14 dní jdu ke kadeřnici. Chtěla bych jen zastřihnout konečky, a přemýšlím o něčem, co by mi oživilo vlasy, ale niic mě nenapadá. Takže projíždím pinterest (protože mi blbne uložto a nejdou mi stahovat další díly PLL :D) a hledám něco, co by mě inspirovalo. Taky se těším, že si zas obarvím vlasy. Vezmu si tentokrát nějakou tmavší barvu, a nedám ji do konců, protože chci taky trochu toho ombré... Jsem zvědavá jak to dopadne a jestli to vůbec půjde vidět :)












3 komentáře:

  1. Taky jsem zrovna čerstvě ostříhaná a mám z toho hrozně dobrý pocit, už jsem se na to těšila jako malé dítě na lízátko :D
    Tak ať návštěva u kadeřnice dobře dopadne a příjdeš na nějakou inspiraci ;)

    OdpovědětVymazat
  2. před nedávnem jsem byla u kadeřnice. šok, ale změna je život!

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)