Friday

pátek 1. února 2013

Ahoj děvčata (a chlapci?) :) ,

jak se máte? Já mám za sebou téměř celé zkouškové, takže odpočívám. Ve středu ráno mě ještě čeká Němčina, který se teda děsím jako čert kříže. Přišla jsem už o první pokus, protože ho máme povinný a já tam nešla, protože jsem prostě nebyla naučená.
Nějaké typy jak se asi tak během jednoho dne nejlépe naučit tisíc slovíček? :D A gramatiku? Mám s tím vážně problém, vůbec nejsem takový ten člověk na jazyky. Závidím lidem, kteří se učí třeba tři-čtyři..a více jazyků. Taková já bohužel nejsem. Musím nad tím sedět a učit se to, stačila  mi angličtina, kterou už jsem jakž takž zvládla (i když, když pak slyším mluvit někoho jiného taky se mi chce brečet...)

Včera jsem si za odměnu koupila v TallyWejl šaty. Takový ty asymetrický, červený a byly ve slevě. Bohužel jsou/byly rozpáraný, což jsem nějak vyřešila. Ale nejsem uplně mistr světa amoleta v šití a tak když se na to zadíváte, je to vidět. Přemýšlím, že si tam našiji nějaký kamínky nebo něco, aby se to zakrylo. (Snad je i vyfotím a dám je sem.. později :))
Už se těším, až si je vezmu na sebe na kamarádky ples :) A vůbec se těším na ten ples. Konečně zas nějaká akce.
Hrozně ráda bych někam šla, ale vzhledem k tomu, že je zkouškové, nechodím do práce a nemám žádný příjem :D takže si budu muset počkat :)

Co vaše zkoušky? Už je máte? A ostatní, kdo dostávaly včera vysvědčení, jste spokojení? :)

P.s.: děkuji za všechny vaše komentáře, kdybych na ně odpovídala bylo by to samé děkuji, děkuji, a tak jsem si zvolila tuhle cestu a děkuji všem. Stejně tak za 24 pravidelných čtenářů. Vím, je to malinko oproti tomu, co projíždím jiné blogy, ale pro mě je úspěch že vůbec někoho baví to, co dělám já :) Děkuji

Domácí burger. Nějak nemůžu moc hovězího masa najednou takže mi po něm bylo taakhle těžko ale byl taaakhle dobrý :) 

Domácí ledový čaj


Když se učím.. :D kolikrát si jdu raději trhat obočí :D

Archiv tiskovin :)



Když ještě sněželo :) 


1 komentář:

  1. aaa ty fotky jsou perfektní! A jsem ráda, že už máš za sebou úspěšně skoro všechny zkoušky, ale němčinu dáš určitě taky, neboj se toho :*
    A šatičky? Chci je vidět, nechci čekat až do plesu! :D Budeme spolu hezky ladit, dvě červený karkulky. :D Bože, jak já se těším! ♥

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)