My own workout

čtvrtek 28. února 2013

Na blozích se zase vyrojila éra cvičení a všichni to ve větším nebo menším měřítku dávají na blog aby inspirovali (asi spíš inspirovaly) ostatní. Chvíli mi trvalo než jsem si našla své kolečko, a nebráním se změnám, nebo dalšímu přidávání ale řekla bych že tohle mi prozatím stačí.
Snažím se cvičit každý den a vynechat maximálně dva dny v týdnu a zatím se mi to daří, ale znáte to. Škola začala, jsem tam celý den. Do toho práce, bojím se že to už nebude takové jako o zkouškovém, kdy jsem si tu 3/4 hodinku našla vždy. Také nechci cvičit moc pozdě, protože přeci jen máme nějaké sousedy a asi by se mi nelíbilo kdyby mi v 11 začal někdo tančit nad hlavou :D
Já osobně cvičím podle mě dýl než se rozmohl ten trend dávat zase vše na blog, asi 3-4 týdny zpátky?, tudíž musím sama sebe poplácat přes ramínko že jsem začala vážně z vlastní vůle.

A jak že to cvičím?
Uplně jednoduše:
Jillian a její killing level, který mi zrovna vychází
8 minut ABS
Call me maybe - Blogilates

Říkám si že poslední nahradím Gangam stylem-Call me maybe, ale tu písničku fakt nenávidím a afektovaná Blogilátes k tomu? Vražedná kombinace.

moje maličkost, fotku předtím nemám :D





2 komentáře:

  1. Podle mě si nikdy cvičit nepotřebovala :D vždy jsi měla krásnou a štíhlounkou postavu :) ale je to jenom dobře, samozřejmě! :D Hejbat se je zdravé. A Blogilátes já prostě žeru :D když cvičím s ní, nemusím si vypínat zvuk, jak tomu je u Jill :D

    Barča (Borůvka) :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, já to taky nedělám pro hubnutí ale spíš pro fyzičku a pro zpevnění. Abych neplivala plíce když dobíhám bus, což stejně dělám :D
      Jo? Já je vypínám obě :D pouštím si k tomu většinou nějaký komerčňáky na Očku, když jsou dobrý písničky tak to jde raz dva :D akorát bych vymazala reklamy :D

      Vymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)