How I am starting with trance music

čtvrtek 19. září 2013

Dobrý večer,

předem chci upozornit že tento článek rozhodně není nijak odborný. Naopak, je to pohled na muziku slečny která nedobrovolně začala poslouchat trance skrz svého přítele, který tuto hudbu miluje a proto u něj doma hraje od rána do večera.

No ne - kecám, taky si občas pustíme něco jinýho :) třeba Just ive me a reason je asi tak nějak taková naše plus mínus vztahová písnička.. :D Anebo vloni, když jsme byli na Hooverphonic, to jsme to poslouchali snad týden, no a co teprve Muse! Ach dobře ale to jsem se odchýlila od tématu.

Námět tohoto článku, který vlastně nemá ani konec ani začátek a pravděpodobně ani hlavní myšlenku mi v hlavě vyběhl, když jsem si prvně pustila novou písničku od Miley. Jako jo, přítel třeba říkal že hudba celkem fajn, ale klip děs. No podle mě je děs i klip i hudba. Ale dobře, to je každého věc co se mu líbí a co ne. Já toho začínám být přehlcená, těch Evrop 2 a jí podobných. Neříkám, že si nerada pustím písničkový kanál třeba k vaření, nebo když doma něco dělám, ale bože. Když máte poslouchat 5x do hodiny jednu a tu stejnou písničku? Come ooon!  (jsem si jistá, že pokud si to teď čte můj drahý, nejmilejší.. má k tomu nějaké své průpovídky anebo skáče metr do stropu :D)

Já nevím, ani kam se chci tímto článkem dostat.. možná by byl lepší příklad :)


Viděli jste tu parodii s kozou? Tu už z hlavy nevyženu.


No dobře, ale nebudeme se hádat jestli se tahle písnička Miley povedla nebo ne.. Myslím že je tu spousta jiných strašidel, který vůbec nechápu jak mohou působit ve světě showbusinessu. Třeba taková naše veliká kamarádka Nicki Minaj (aneb jak bylo již napsáno - I dont want to live on this planete anymore!). Hm, a jsou další a další...
Nedávno jsem viděla klip, a říkala jsem si že dnešní natáčení hudebních videoklipů má dva různé póly. Ženy a muže. Ženy v klipech ukazují co nejvíce (nebo skoro všecko jako nám předvedla Miley. Přijde mi ale dost divné, že když je tak šíleně drsná jak ukazuje, že má vyopálený horní díl plavek? Jsem jediná nebo jste si toho taky všimli?) No a muži - aka Pitbul, kdy v klipu musí být co nejvíc nadupaných aut, nejlépe ve zlaté barvě třeba. A nejlepší je, když se tohle spojí dohromady.
Neboli Welcome To St. Ropez - známe.

Achjo, byla jsem tak slepá a naivní. A přiznávám, občas mi to tam ještě naskočí a nějakou tou letní peckou se nechám strhnout, ale tak co mě nezabije, to mě posílí.

A teď trocha něčeho ňam ňam :) najděte pět rozdílů!

(no dobře na klip asi nekoukejte.. ale pořád to má úroveň ;) )

Musíte znát :) Florence třeba jsou taky výborný, miluju!



No nic asi se stanu DJ :D :D mám to slíbený, ale pořád to neumím.. :D 
Dobrou :) 

7 komentářů:

  1. Miley je šílená! Vypadá hrozně, chová se hrozně a nedá se to poslouchat :D pro mě je to prostě odpad.

    OdpovědětVymazat
  2. Wrecking Ball se mi jako písnička líbí ale ten klip je jenom další hrozná katastrofa. Může mi někdo prosím vysvětlit, PROČ musí všude něco olizovat a PROČ zrovna kladivo?!?! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Teď se o Miley všude mluví "Proč to udělala, proč je taková". Já nevím.. buď se chce opravdu vymanit z Hanny Montany nebo jí jeblo. Podle mě obojí dohromady. Šoubyznys hlavně v USA asi není moc srandovní, podle mě je tam kladenej hroznej tlak na všechny, všude samej chlast, sex, drogy, plastiky, prachy prachy prachy.. A člověku z toho hrábne, snaží se udělat cokoliv aby se udržel. A ona se asi potřebuje vybouřit, škoda, že už tu je Rihanna a Lady Gaga, protože ty už předvedly snad všechno co jde a Miley to moc nejde. Je mladá.. dyť je o pár měsíců starší než já! A kdyby si radši sedla na židli, vzala kytaru a s dlouhejma vlasama a řasenkou zazpívala nějakou ukolíbavku o Tennessee, udělala by mnohem mnohem líp. Hlas má dobrej. No, třeba z toho vyroste :D. Jinak hudbu obecně nekomentuju, já jsem s hudbou uplně někde jinde než to co hrajou v radiich. Ted to neni hudba, ted jsou to dva beaty a tri slova co se opakujou dokola a klip o penezich a sexu jak jsi napsala :D achjoo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja to hlavne nechtela vztahovat jen na Miley.. bohuzel poslouzila jako dobry priklad no.. :-D ja si hlavne myslim ze lady gaga nebo rihanna jdou sice vyzivave ale tak nejak jinak.. ona je proste lacina s vyplazovanim jazyku.. nevim :) ale asi proste uz o ni nebyl zajem tak musela udelat neco jinak a ne kazdemu se to libi.. ale jak rikam nemyslim jem ji.. vsecko jde do kopru :-D

      Vymazat
  4. Ja miluji stary rock a radiove "hitovky" mi nic moc neřikaji,. Je fakt teda, že text se mi tady u MIley fakt libi, ale jinak klip nekomentuji. A na Evropu 2 mam stejny nazor. :D:)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)