Trip to Berlin

neděle 1. září 2013

Je úžasný být po pěti dnech v práci zase celý den "doma" (u přítele).. zalezlá v posteli a nedělat vůůůbec, ale vůůbec nic. Mám hned lepší náladu, i když ještě bych se šla někam projít, a bylo by to naprosto nejlepší. Nechat si ujít ty jedny z posledních paprsků je skoro hřích, na druhou stranu 16° podle mě teda není moc.

Nojo, s tím že jsem léto propásla, dovolená nebude.. už jsem se nějak smířila, aspoň zbude na svetříky, na botičky... a na Berlíín! V úterý jedeme, přespíme a ve středu jsem zpět :) nemůžu se dočkat! Hlavně vůbec nechápu ubytování, který máme za 231,- na osobu. To i na mácháči pod stan to máte dražší!

Tak mi /nám držte palce ať to v klidu přežijeme.. jdu se dál věnovat flákání .. that´s made my day!


Jo a zlikvidovala jsem ombré.. nějak už mě prostě nebavilo. Mňau

1 komentář:

  1. Držím palce, nech si to poriadne užijete. Nech je to ukončenie leta u vás poriadne. Veď, aj toto sa dá nazvať sini-minis dovolenka :) Teším sa na fotky a článok o Berlíne. Dúfam, že bude.
    Ombré :( Vyzerala si v ňom dobre, ale jasne raz za čas zmenu treba. Hlavne, keď je k lepšiemu :)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)