Řasenka MaxFactor 2000 calorie dramatic volume

úterý 5. listopadu 2013

Milé dámy,

z DMka mi (a pravděpodobně i vám, pokud tam máte založenou kartičku) přišly slevy na Rimmel. Tak jsem se tam teda vydala a dopadlo to naprosto jinak, než jsem plánovala. Plánovala jsem si pořídit druhou rtěnku z kolekce Kate Moss, třeba i matnou, protože se mi moc líbí. Ta první je úplně super, možná sem dám taky pár fotek :). Ale koukala jsem, že v DMku pořádají celkem velké slevy.




Nedávno (asi před půl rokem) mi došla moje nejoblíbenější řasenka od Max Factor. Od té doby jsem používala nějaké ty zbytky, co jsem doma měla, ale teď, když jsem viděla, že je zlevněná z cca 250,- na 150,- tak jsem neváhala. Vím, že na internetu je to normální cena, ale když si k tomu přidáte poštovné, vychází to většinou nastejno. Chvilku jsem se bála, aby nebyla vyschlá, nebo tak něco ale je zase naprosto super a řadím ji mezi své milované stálice.


Mohu vám ji jen doporučit. Nejsem z těch, kdo by zkoušel pokaždé jinou řasenku, mám raději své pohodlí.
Řasenka podle mě splňuje nejlépe, co od řasenky očekávám. Natočí, prodlouží, zahustí, alespoň mě. Je přirozená, nemá umělý štěteček, se kterýma já nějak neumím, jeden jsem měla který mi vyhovoval od Rimmelu ale tu přestávali vyrábět už asi 4 roky zpátky.
Dále se nerozmazává, když třeba během dne zaslzíte nebo cokoliv, a to používám tu, která není voděodolná. Navíc si s ní dokážu namalovat i spodní řasy tak, že to vypadá decentně a ne blbě.

Jediné mínus na ní vidím, a docela mě mrzí. Řasenka hrozně rychle vyschne. Vydrží mi vždy tak 3 měsíce a pak cítím, jak je barva taková vyschlá, špatně se chytá na kartáček. Ale hrudky nedělá. Je ale tak úžasná, že se k ní i přes tuto nevýhodu budu vracet asi navždy.

Chtěla jsem dodat ještě fotky před a po použití, ale jsou takové trošku nepoužitelné :) Tak kdyby měl někdo zájem můžu dodat dodatečně :)

Čím si malujete řasy vy? Máte zkušenost s Max Factor?

7 komentářů:

  1. Ja skôr preferujem maskary od Maybelline, no čo viem, že MaxFactor je dobrá značka takže špirála bude asi tiež dobrá :)
    FashionbySue.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že tu nie sú oči pred a po. Zaujímalo by ma ako vytočí, lebo moje lopatky nechce nič vytočiť poriadne.
    Vyzerá zaujímavo, ale nie som si istá, či by som sa ňou vedela namaľovať. Už dlho sa maľujem len umelými a nejak som si na ne zvykla, že s inými špirálami som ľavá. S umelinami mi to príde ako keby som si mihalnice česala hrebeňom.
    Momentálne mám Maybelline - The rocket volum express. Maybelline mám najradšej. Tie majú super výdrž túto mám cca rok? A nezdá sa mi vyschnutá ani nič.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako nenatočí je nic moc, spíš to podtrhne to natočení které máš na vlastních řasách :) natočit to chce leda tak kleštičkami ale těch se bojím že mi zničí řasy takže nemám ani doma :)
      až rok? že bych vyzkoušela novou? Mě hrozně vyhovuje kartáček, obsah je mi celkem jedno :)

      Vymazat
  3. S řasenkama nemám nějak problém, nikdy jsem nevěděla jakou si vybrat až jsem dostala tu žlutou od Maybelline a tu si od tý doby kupuju, ale v podstatě je mi to nějak jedno, jakou mám, hlavně ať není extra drahá. Spíš si myslím, že jde hodně o to, jak si slečna řasy namaluje, někdo ty řasy tak neskutečně spatlá i řasenkou za 2000, že to je vážně jedno :D. Fotku očí bych ráda viděla :))

    OdpovědětVymazat
  4. tu jsem ještě nezkoušela, ale jinak mám s řasenkami Max factor dobrou zkušenost, takže věřím, že tahle bude dobrá:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já už více jak rok ani jinou řasenku nepoužívám... :)

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)