Avon news

pátek 25. dubna 2014

Dobré ráno slečny,

nějak v únoru jsem se rozhodla, a začala chodit do posilky. Chodím do posilovny pro ženy - Expreska a jsem moc spokojená :). Má několik poboček, ale já chodím na Jarově, protože si tam můžu nechat tenisky, trenérky jsou moc příjemné a celkem se tam cítím fajn. Je to udělané jako franšíza, a každou pobočku si vede někdo podle sebe, dodává tam kosmetiku apod. No a nedávno, když jsem tam šla, a zrovna bad hair day, tak jsem si všimla, že mají šampon od Avonu. Proč to nezkusit. Byla jsem celkem skeptická, ale když jsem se pak vyfénovala, a odcházela, byla jsem pevně rozhodnutá, že tenhle šampon musím mít.



A je to prosím ten nalevo - s kopřivou a lopuchem. Hned na prvním stánku, který jsem potkala jsem si jej objednala, a ještě něco navíc. Šampon by měl být pravděpodobně na více typů vlasů, protože v katalogu není žádný jeden uvedený. Mě ale sedl krásně (mám jemné, a rychle se mastící vlasy, většinou si je myji tak ob den, abych je měla hezké). Teď je u sebe ani jeden nemám, nechala jsem si oba u přátele, kde je neustále nedostatek šamponů. Druhý jsem ještě nezkoušela, a přihodila jej spíš díky akci, kdy čím víc výrobků, tím lepší cena. Oba byly za nějakých 70,- takže jeden asi 35,- což podle mě je cena příjemná. Alespoň u toho, se kterým mám zkušenosti je to hodně hudby je hodně hudby za málo peněz. :)

Dále jsem si neodpustila podkladovou - gelovou bázi. Kdyby nebyla v akci, asi si ji nevezmu, ale vzala. Ještě jsem ji nezkoušela, chystám se na to za chvíli. Musím totiž odlakovat nehty, protože jdu večer pracovat.


Jako poslední jsem si vzala dvousložkovou bázi, která má údajně zpevňovat a pečovat o pokožku a to hlavně díky vitamínu C, který obsahuje. No, čekala jsem, že to bude alespoň olejíček, ale je to taková zvláštní, sametová voda. Po nanesení jsem měla pocit, že mám jemňoučkou kůži, jako miminko. (Asi takový pocit jako s podkladovou bází Satin od Dermacolu). Bohužel ale olejíček se moc nekoná, takže vyživující báze rozhodně nebude. Zda bude zpevňující - tomu také moc nevěřím, ale třeba nějaký placebo efekt zařídí pevnější pokožku. Co mi ale moc nevoní, je parfemace. Ze začátku, při aplikaci, mi voněl, ale jakmile jsem si sedla, a cítila ho ze sebe, bylo to jako kdybych na sebe napatlala Jar, nebo něco takového - citrónového. Jediným plusem v tomto směru je, že parfemace na těle nevydrží dlouho, takže než jsem šla spát, bylo vše jako předtím.

Paní, která mi Avon prodávala, mě také ukecala, abych si objednávala sama na sebe - stala se Avon Lady. Tudíž, kdyby měl někdo z mého okolí zájem, můžu se podělit o katalog :) ale nenutím, spíš počítám s tím, že mi členství propadne, protože nejsem zrovna typ, který by musel každý měsíc utratit tři stovky za kosmetiku, kterou nepotřebuje. Ale vím, že kdybych měla dřív možnost u někoho objednávat, udělala bych to, a s tím to také nabízím.

Teď běžím na oddělení ukončování studií odevzdat bakalářskou práci, a večer mažu pracovat. Mějte se pěkně, krásky!

0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)