Trancefusion - Power of Elements

úterý 22. dubna 2014

V sobotu večer jsem zažila něco, co snad ještě nikdy z životě. Přes kamarádku jsem měla zajištěné hosteskování na Trancefusion - s tím, že do 12 budu rozdávat Time-tables před vstupem, a potom se můžu bavit - takže vstup zdarma a ještě výplata na útratu. Přítel měl lístek, a měl dorazit cca okolo 11.

O akci jsme uvažovali delší dobu. Na Trance hudbu mě naučil přítel, a jsem za to čím dál víc ráda, protože ta hudba, co se hraje v rádiích apod., sice občas ujde, ale není tam takové to "něco navíc". Pro hodně lidí je to debilní hudba, jenom tuc tuc, ale když se v tom naučíte slyšet to, co tam slyšet máte, je to prostě pecka! No a vzhledem k tomu, že jsem to vždy poslouchala akorát doma z repráků, nebo ze sluchátek, chtěl přítel, abych si to poslechla ve velkém. Transmission už prý není to, co to bývalo a mohla bych být zklamaná, takže Trancefusion byla jasná volba pro mou první velkou párty s takovouto hudbou.

Takže, když jsem ve 12 skončila, dostala výplatu, přezula se z balerýnek, trochu zkulturnila a našla přítele, byla jsem vtažena do víru Trance hudby skoro pod pódiem. Akce se konala ve veletržním paláci, a byly zde dvě stage - hlavní a pak jedna taková menší, v prostředním paláci. A vlastně ještě jedna malinká pro české Dj´s jak jsem pochopila. Hlavní stage mě moc nechytla, bylo to dobrý a byla tam jména, která měla hlavně nalákat, ale ta menší.. to bylo něco! Pecka hudba, protlačili jsme se až do předu (což nebyl až tak problém) a vydrželi tam snad hodinu. Měla bych mít i pár fotek z tohoto místa, ale bohužel jsem se fotografa nezeptala, kam je bude dávat, tak musím čekat a doufat, že se někde objeví. Něco málo má i přítel, ale jsou to spíš takové fotky kdy je mě vidět uprostřed obrovského světla .. zezadu :D no uvidíme, něco možná dodám :)

Každopádně, pořád se k tomu musím vracet. Znáte takový ten okamžik, kdy zažijete něco a chtěli byste to zažít ještě jednou abyste si to mohli užít mnohem víc? Tak přesně to já mám teď :) Už se těším na další svoje Trance akce! Uvažujeme o nějakých letních festivalech, tak kdybyste někdo o něčem věděli tak sem s tím (jen né prosím Mácháč to jako.. no comment asi :) )
Vkládám sem videjko, které sestříhal přítel. Párkrát je mě tam vidět jak tančím no a vypadám dost divně, ale co! Hlavně video vůbec neukáže jaké to bylo, ani náhodou :). Pokud dohledám nějaké fotky tak je přidám dodatečně, protože už dva dny hledám a stále nic. Tak mi držte palce, ať je najdu. Všehovšudy by měly být asi jen tři ale moc bych je chtěla :)



0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)