Friends day

neděle 27. dubna 2014

Chvíle, strávené ve společnosti přátel jsou pro mě něčím, co mě dokáže strašně naplnit, proto si je užívám co nejvíc to jde. A taky proto mě mrzí, že jich kvůli škole zažívám tak málo v poslední době. Za měsíc a půl bych měla dělat státnice a zase mě to nějak sráží do kolen, není mi z toho psychicky dobře a vůbec netuším jak to zvládnu. Představa, že bych to měla absolvovat ještě další dva roky mě děsí k smrti, ale všichni kolem mě, mě v tom podporují a doporučují mi pokračovat. Tak nevím.

Každopádně dnešní den jsem si moc užila, vzala foťák a tak jsme něco i nafotili. Na začátku dne jsme si sedli na Vyšehrad, pak jeli na Pankrác do nějakých obchodů a skončili jsme v Ikee, kde jsme nafotili i pár celkem vtipných fotek, než nás prodavačka upozornila, že pokud chceme fotit, musíme mít povolení od security.


Začalo to outfitem - sukně Sheinside, tričko Zara, bunda NewYourker





Pokračovalo focením s kamarádkami :)







A končilo chvílemi plných legrace v Ikee :)

12 komentářů:

  1. Ta sukne je nadherna! :)

    OdpovědětVymazat
  2. bože, ty fotky z Ikey jsou skvělé :D a sukýnka je krásná, přesně na Tebe :))
    jinak.. strach ze státnic naprosto chápu - i když mě čekají až za rok :D :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No popravdě jsme ani nečekaly že to vyjde tak super až potom :D děkuji :)
      státnice jsou mor a stále se to blížííííí.... ještě užívej dokud můžeš :D

      Vymazat
  3. Držím palce so školou. Čo sú to dva roky? Ani nevieš ako a prejdu, takže ja by som išla ďalej :)
    Ikea - fotenie - security? V tomto sa mi páčia zahraničné blogy a videá. Oni si tam len tak natáčajú a my (teda ja) sa môžeme kochať a u nás je to ako keby sme ich chceli vykradnúť. Čo môžu byť radi, že im robíme reklamu :D
    Krásny outfit.
    Fotky z Ikei sú bombové :D Musela to byť zábava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi říká každý ale já jsem z toho nějak špatná :D vím že jsou dva roky málo ale třeba bych si za tu dobu už našla nějakou hezkou práci a někam se posunula... takhle budu za dva roky stále na stejném místě (jen možná s titulem no :D ) . Ono to nebylo vyloženě security, jen se nás slečna prodavačka zeptala jestli náme povolení a já to chápu - ona by z toho mohla mít problém, vedoucí jsou občas blbci no :) právě, reklama zadarmo nee :)

      Vymazat
  4. Ahoj, mohla by si si dat na blog e-mail? Alebo ho aspon napisat sem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      nemyslím si že je důležité mít na blogu svůj mail - protože nemám udělaný pro stránku, ale jen osobní. Ale ano můžu - mail je kacka.loucka\zavinac\gmail.com :)

      Vymazat
  5. máš krásnou sukni .)

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  6. ááách ta sukýnka je naprosto božská!
    Taky takhle vždycky v Ikei blbnu, hahaha :D skvělý fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná růžová sukně! A koukám, že si Ikeu užíváš stejně jako já :-)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)