Through my "holiday"

pondělí 15. září 2014

Vážené dámy, vážení pánové,
konečně se zase pokouším o návrat na blog, což asi ani není tak návrat jako spíš to, že se potřebuji vypsat po hodně, hodně dlouhé době. Nevím, jestli je správné ventilovat to zrovna tady, dříve jsem měla "blog" určený na takovéhle výlevy, a teď už mám jen toto, zas na druhou stranu zas tolik lidí sem nechodí, abych mohla někoho urazit, odradit, a myslím si že i přátelé, kteří sem chodili se těžko vrátí jen tak si vzpomenou - á Kačka dlouho nepsala, mohl bych se podívat na její blog. Možná někdo ano :) vím asi kdo ano a přibližně vím kdo ne, ale to vzal čert.

Upozorňuji že článek bude dlouhý a pravděpodobně né moc obrázkový, takže kdo chce číst dál, lets go :)

Jaké jste měli prázdniny? Ty moje stály celkem za prd. Nechci si stěžovat to vůbec ne, ale přijde mi že s mýma prázdninama to jde radikálně z kopce. Každý rok si říkám, že letos konečně pojedu na dovču k moři, někde si odpočinu alespoň 10 dní a pak z toho sejde. Letos jsem tomu opravdu věřila ale opět z toho sešlo a nesu to hodně špatně. Nechci to dávat moc najevo, ale mrzí mě to moc. V červnu jsem se stala Bakalářem, jeeej! A rovnou jsem nastoupila do práce, dělala jsem na Mánesu galeristku, práce to byla moc fajn, nic moc se zde nedělo a penízky mívám větší, ale rozhodně si nestěžuji. Vydělala jsem si asi nejvíc co jsem kdy zatím vydělala, takže jsem měla radost. Bohužel to padne na školu a možná na nový mobil (ne že bych si vydělala tolik - to ani náhodou, připojím to k našetřeným penízkům co mám ale myslím to tak že si je moc neužiju.)
Mojí radost povýšilo to, že jsem si po cca roce snění pořídila kabelku od Michaela Korse, dostala jsem nějaké penízky za státnice od babičky a přidala jsem si k tomu co jsem měla našetřeno a šla jsem si pro ni a měla jsem velikou radost. :)
Fotky jsem neupravovala tak snad se nezděsíte ;)
práce


No, mou radost po asi 14 dnech trochu zruinoval můj milý telefon, kterému odešla základní deska. Šla jsem ho tedy reklamovat (týden po dvouleté záruce), a vzhledem k tomu, že jsem již kdysi telefon reklamovala a v reklamaci byl zhruba týden, protáhla se záruční doba o tu dobu (jsem teď totiž mástr reklamací), a základní deska mi byla ještě vyměněna na záruku (haha - představte si, že si máte ze dne na den koupit nový telefon, se kterým chcete tak další alespoň tři roky fungovat - není to moc velká sranda). Bohužel deska byla vyměněna pravděpodobně za nějakou ojetou, a po deseti dnech mi začala vypadávat síť... zkrátím to, telefon asi po dvou měsících reklamací mám doma, nyní funguje, byla mi po třech neúspěšných reklamacích znovu vyměněna deska (doufám že tentokrát za novou) a uvidíme. Zatím klepu na zuby a na dřevo - telefon funguje. Mám toho ale tak po krk, že uvažuji o prodeji a koupi nového telefonu. Problém je, že mi můj telefon vyhovuje vším, čím může, takže se mi nechce ho měnit.

Na Mánesu jsem potkala úžasnou Sáru, se kterou jsme si padly do noty :) Jednu směnu jsme měly dokonce spolu. Sárča ale odjíždí dělat Aupair do Londýna, což jí strašně přeju a ještě víc závidím :D 

Nuda v práci - až na to že z ulice na nás všichni čučeli jak fotíme selfíčka :D

pivo na Náplavce ;) 


Dovolená, na kterou jsem se vydala v srpnu byla na Šumavě - v Železné rudě s rodinou (mamkou a bráchou). V té době jsem bohužel měla půjčený telefon a ač se mi fotky zálohovaly na Google plus, nemůžu je najít :( tudíž jste o ně ochuzení - omlouvám se. Vyjeli jsme párkrát na kole, sbírali jsme borůvky, byli jsme v německu.. Nebylo to uplně špatné :) 

V optice kde bych to nejméně čekala jsem objevila krásné, nové brýle 

Návštěva drogerie Müller

Borůvkové lány :) 

No a srpen byl ve znamení práce, reklamací, kolotoče všeho a ničeho. Nějak mi utekl mezi prsty ani nevím jak. Hlavně ani nebylo moc hezké počasí takže pokud jsem nebyla v práci, nemohla jsem ani jít ven a opalovat se, nebo si lehnout na deku. Sluníčko mi hodně chybí toto léto a padla na mě hodně chmurná nálada - asi nějaká podzimní deprese nebo co. Jsou to myšlenky, které mě napadají, se kterými se neumím vypořádat, ale na druhou stranu se jich chci zbavit sama, protože se mi rozhodně nechce někomu odhalovat co se mi honí hlavou. Připadá mi to dětinské, a to hlavně proto, že vím že jsou mnohem horší problémy na světě, než moje myšlenky. 
Někdy ale nemůžu vůbec usnout, protože se mi pořád jen něco honí hlavou, a chci aby to zmizelo. Nemáte nějaké rady? Ráda bych zkusila jógu jako prostředek toho abych dokázala zklidnit mysl, ale nevím jestli je to dobrý nápad. Možná zkusím nějaké lekce a uvidím jak moc mi to pomůže nebo nepomůže.

S Aničkou jsme si užily "párty" v Praze, kde jsme se seznámily - spíš ona než já :D s partou španělů. Ani nevím jak se jmenovali ale byl to příjemný večer :) nejprve zdrbnout kluky a potom si procvičit AJ :)


Oslavili jsme s přítelem 3 roky - a dostala jsem krásné dárečky :) 



Zamilovala jsem si koukání na youtubery - hlavně ty zahraniční. Třeba Zoella  mi dovede zvednout náladu skoro pokaždý. A to nemluvím o jejím příteli Alfiem , který je naprosto kouzelný a dohromady jsou ten nejkrásnější pár co jsem kdy viděla. Hrozně mě to láká do Londýna, počítám že o prázdninách tam pojedu! Musím. No nejen to, plánujeme s kamarádkou že bychom tam navštívily Sáru a oslavily společně Nový rok, což by bylo naprosto boží! 

Před týdnem jsem se také vrátila právě od Sárči z Vrbna pod Pradědem, kde jsem si to strašně užila - v rámci možností mé nemoci :D ale nasmála jsem se jako dlouho ne. Recept, jak pobavit dvě praštěný holky? Pusťte jim Borata a sledujte ;) nasmály jsme se vážně neskutečně, a ještě druhý den jsme při opakování hlášek brečely smíchy. Byly jsme sbírat houby a našly spíš takový chudinky (alespoň oproti tomu, co jsme viděli v košících ostatních), spaly do poledne, usínaly dlouho po půlnoci, celý byt zasmrděly sušenými houbami, bavily se videi Ano šéfe, vztekaly se u profilů různých "pseudo hvězd". No nemám co dodat bylo mi vážně skvěle :) 

Teď mi zase začíná pracovní kolotoč - nemám toho moc, a vrátila se mi nemoc, tak se z toho musím do středy dostat protože ve čtvrtek už mám ujednanou práci a na víkend také. Měla bych začít chodit dřív spát :) škola se mi blíží, což mě celkem znervózňuje. Nějak se mi tam chce čím dál míň, raději bych jela do toho Londýna i když hlídat tam děti asi také není žádná výhra. Proto zvažuji to nejdříve vyzkoušet ty 4 měsíce v létě a až potom kdyžtak jet na delší dobu. Bohužel abych se přiznala, v mém okolí to nikdo moc nepodporuje. Mamka mi na to řekla že nejdříve ať si dodělám školu, a hlavně ať o tom nemluvím před babičkou a dědou že je to naprostá blbost. Přítel si zas myslí že bychom se měli rozejít, kdybych někam jela, že by to nevydrželo. Což prostě pro mě nemá řešení - můj muž nebo něco, co bych strašně chtěla prožít? 
Co si myslíte vy o au-pair? Láká vás to ? Chcete jet nebo jste byli? A kde? :) 

Mějte se krásně



3 komentáře:

  1. Gratuluji k titulu :)
    Joo, černé myšlenky znám, poslední dobou se mi taky honí hlavou .. asi je to tím podzimem :/
    Já kdybych si měla vybrat mezi přítelem a au-pair, tak bych si asi vybrala přítele.. ale vyhrál by jen o setinku hlasu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ach joo, mám pocit, že jak s každým rokem odchází léto a příchází podzim, zároveň s ním přichází i pochmurné myšlenky. Jako kdyby snad byly neodlučitelně spojené a nemohly jedna bez druhého žít.
    Jsem ráda, že jsi měla alespoň záblesky příjemných chvil, případně příjemná období, protože i když jich třeba nebylo tolik, kolik by sis přála, pořád jich bylo určitě dost a já věřím, že budeš vzpomínat spíš na ně než na to, že jsi pracovala (Věř, že já se na práci snažím spíš zapomínat :D )
    Každopádně, co se toho au-pair týče... No, nebudu lhát, asi bych nesla těžko, kdybys mi měla odjet někam daleko a já bych tak měla možnost vídat tě ještě méně, než už tě vídám teď. Ale, motýlku... Je to tvůj sen. A na ničem jiném nezáleží. Pokud to ostatní neodkáží tolerovat a podpořit tě v tom, tak jsou hloupí. Plň si svoje sny dřív, než bude pozdě. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Článok mám otvorený odkedy si ho pridala. A chystala som sa ho komentovať, ale nejako som sa k tomu nemohla odhodlať, lebo u teba v článkoch sa občas nájdem. A to sa mi nepáči. Hlavne, keď je to niečo čo ma vážne štve. A to sú tieto jesenno, zimné, depkovské dni. Ach ako ich ja neznášam a najhoršie to je vtedy, keď sa niečo pohnojí, nedarí a človek sa podkopáva sám. Ale o tom som nechcela písať a vykecávať sa tu, takže idem k článku :)
    Že nie moc obrázkový :D Náhodou je tu obrázkov dosť a inak už som sa bála, že si to s blogom vzdala. Možno by si to niekto ani nevšimol, ale mne by si chýbala. Nesledujem veľa blogov a tie, ktoré sledujem, sledujem hlavne kvôli ľuďom, ktorý ich píšu. Podľa mňa sú to zaujímavé osôbky a vždy, keď niekto z nich prestane blogovať je mi to ľúto :(
    More - to mám každý rok a ešte stále z toho nie je nič a tento rok vlastne ani poriadna dovolenka nebola :( Len nejaké výletíky, ale aj tak bolo fajn.
    No vidíš. Aspoň niečím si si urobila radosť a možno väčšiu ako dovolenkou. No, veď čo keby pršalo alebo ste mali fujky hotel? :D Mňa MK moc neláka, hlavne preto, že jeho vecičky vnímam ako blogerské a nieže by som nechcela zapadnúť medzi veľké blogerky :D ale skôr písaním ako vlastneným "blogerských značiek", ale zase musím povedať, že kabelky má pekné aj tá tvoja je kráska.
    Mobil nekomentujem - teda len jednou vetou. Zaškrtiť, poskákať, udupať do zeme, zničiť!!! Neznášam môj mobil. V živote som nemala taký šit :(
    Na fotkách si pekná.
    Ja by som sa bála dať nohy hentak. Bála by som sa, že mi spadnú boty do vody a utopia sa :D
    Ja som už rozmýšľala nad psychoškou, ale u jednej som bola (vtedy zo zdravotných dôvodov) a tá mi povedala, také veci, že som si povedala, že to je iná trúbka a asi by mala ísť na liečenie ona a nie ja. Takže tak, ale podľa mňa takéto veci vznikajú aj tým, že sa človek nemá komu vykecať. Proste mať takéto kamatára, ktorému môžte povedať hocičo a on to neposunie ďalej a z človeka to všetko opadne. Preto majú kresťania kňaza, ale aj o tom si myslím, že by mal ísť s tou psychoškou na liečenie, aj keď nie všetci kňazi sú hovädá. Nájdu sa aj úplne milí a moderní alebo ako ich nazvať. Takí pohoďáci.
    Ak zvládneš jogu potom sa pochvál. Ja som sa s tou myšlienkou pohrávala, ale keďže v mojej hlave sú myšlienky 24 hodín denne joga u mňa nemá šancu :(
    Držím palce s Londýnom :)
    Opatrovateľka - 4 mesiace si myslím, že nie je tak veľa a ak máš nato gule prečo nie. Rodičov nejako nato pripraviť, starým rodičom povedať, že ideš na dovolenku a správny priateľ by ťa mal vo všetkom podporovať. Aj keď to určite nebude malina, ale vydržať bez seba 4 mesiace nie je nič. Veď ste boli bez seba celé roky predtým. Bode ja mať nato gule a vedieť jazyk a taktiež ja a deti :P Ale bol čas, keď som to riešila, žeby som to chcela skúsiš, ale mňa viac lákalo USA ako Anglicko, lebo tam sú ževraj taký rozumnejší ľudia v tomto. Neviem. Ale keď si myslíš, že by si to zvládla a chcela vyskúšať prečo nie. Skús si pozrieť nejaké videá Pavlinna17 na YT tá bola v USA pred neviem koľkými rokmi.
    Dúfam, že som ťa mojím komentom neodrovnala. Prajem pekný zvyšok večera :)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)