My daily make-up

sobota 20. června 2015

Ve čtvrtek jsem měla sraz s nejlepší kamarádkou. Byly jsme domluvené, že si zajdeme do YamYam Expres ve Vodickove, na něco dobrého jako odměnu za zkoušky a pak se koukneme na slevy.
Dva dny předtím jsem za hodně zvláštních okolností přišla o šaty z agentury - prostě zmizely, tak jsem se chtěla zeptat jestli je možné že by je někdo ukradl v Arkádách ze skříňky. Těžko říct, musela bych zavolat policii kvůli kamerám a to se mi nechtělo. 

Kvůli čemu to ale píšu, ten den jsem se - připadalo mi že i celkem hezky namalovana, tak jsem se o to s vámi chtěla podělit. 
Mám doma hodně věcí od Clinique a celkově mam tuto značku hodně ráda, takže jsem namalovaná především touto kosmetikou.
Od Clinique používám make-up, pudr a stíny. Občas i řasenku, ale tu mám raději od Max Factor - 2000, přijde mi že je to nejlepší řasenka, jako jsem kdy měla. Tváře jsem si zvýraznila tvářenkou od Inglot - jsem spokojená s barvou, se vším, ale co mě trochu mrzí je, že dost práší. Možná je to štětcem, ale už jsem na ni zkusila více tětců a práší pokaždé. Na nedokonalosti používám korektor od Maybeline, který mám už snad dva roky a pořád neubývá. Tužka na oči je mám dojem z nějakého veletrhu, ale mám někde jinou, také od Clinique a jsem z ní nadšená!
Do koutku jsem nanesla světlá stín, a trochu i pod oko a potom stínovala horní víčko tak nějak klasicky, abych dosáhla efektu jemnjších kouřových stínů. Mám dom akoupené štětce, ale tenhle den jsem stíny nanášela prstem, občas mi přijde že to vypadá líp a lépe se mi se stíny pracuje.

Vše je vyfocené na fotce, kdybyste měli nejaky dotaz, rada jej zodpovím :)
Jak se malujete vy? 

Pěkný den vám všem 
Kačka




0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)