Pieces of my last days

úterý 23. června 2015

Minulou sobotu jsem udělala poslední zkoušku, a od té doby jsem se skoro nezastavila. Práce, práce a zase práce - ale jsem ráda, dokud je tak pracuji. Obávám se, že o prázdninách to bude horší.
Zítra odjíždím na tři dny do Berlína - na školní doprovod naší docentky, tak se těším. Škoda, že mám dojem že na mě trochu něco leze, protože jak se zkazilo počasí, zkazily se i akce. Klienti bohužel slečny chtějí mít i tak venku a to jim prostě nevymluvím. V pátek i dneska jsme stály skoro celý den venku a moje radost sršela tři metry daleko. Nee nakonec to nebylo tak strašné :)

Tady je pár fotek z posledních dnů:


Víte, že existuje něco jako půjčovna králíčků? Já to do nedávna nevěděla, ale přijde mi to jako super cute věc. Prý se jich spousta nevrátí - taky aby jo, já jsem se jen těžko loučila. 




Yam yam <3


Táta si pořídil nové miminko :) Naštěstí jen psí (ale pssst!)
A prý tam ještě jeden zůstal a měl strašně smutný pohled, tak kdybyste někdo chtěl... 


Ještě když bylo teplo... 


Práce, práce, práce.... 

Jak se máte vy? Už máte po zkouškách, maturitách, státnicích? Jestli ne tak držím palce :) Chodíte do práce? Baví vás? 

Mějte se 
Katie 

0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)