5 tipů na dárek PRO NĚJ

úterý 8. prosince 2015

Každý blog, který sleduji už měl alespoň jeden článek o Vánočních dárcích, takže abych nebyla pozadu vrhla jsem se na to taky! ... A teď doopravdy. Nechci kopírovat většinu blogů, kde se dárky celkem opakují, a tak jsem se na tyto články zaměřila, a pokusila se vybrat zase trochu jiné věci.

Tatínek, brácha, přítel, děda, strejda.... To jsou snad ty nejtěžší dárky ze všech. Snažila jsem se tedy nabídnout nový pohled jejich výběr. Tři z pěti jsou 100% doporučeny muži z mého okolí, takže dámy - s těmihle rozhodně nešlápnete vedle!




1. Termoska. Ten můj už tu svojí sice má, ulovil ji na Black Friday v Alze, ale svět se netočí jen kolem jedné značky. Já vám doporučuji zapátrat, a najít tu správnou termosku přímo pro něj. Pije rád kafe? Tak asi nepotřebuje půl litrovou! Raději čaj? 200 ml mu bude určitě málo. Raději studené, než teplé? I na takový napoj najdete ten správný hrníček. Nebojte se, a hledejte! Já jsem čajová, takže u mě vedou termosky ze Starbucks, krásnou mají i v Costě, nebo na kávu všemi doporučovaný Keep Cup. Hledejte!



2. Happy Socks. Ale nemusí se jednat jen o tuto značku. Barevné a hravé ponožky teď najdete na každém rohu, zkuste se podívat. Já jsem dala Happy Socks mému muži k narozeninám, a byl z nich nadšený! Nosí je do práce k obleku, a cítí se v nich trochu jako rebel, nedodržující pravidla. Černá už není tak in, jako dříve, tak vyzkoušejte různé vzory a barvy! (Ale bílou bych asi zase úplně neriskovala - alespoň ne do práce).

3. Alkohol. Toto je dárek, který mi poradil přímo můj muž. Jack Daniel´s je klasika, ale jestli má ten váš rád třeba zelenou, prostě jděte a kupte mu zelenou. Stoprocentní radost zaručena. Samozřejmě to může být jen víno, nebo šampaňské, kterým si poté přiťuknete pod stromečkem (já jsem si teď velice oblíbila Prosecco, takže to vám zase mohu doporučit já).
S Jackem se ještě nedávno vyráběla i různá trička, mikiny a podobně. Takže pokud víte, že byste s alkoholem neuspěly, můžete se vrhnout alespoň na výběr trička s tímto stylovým nápisem. Podle mě je stále v kurzu!

4. "eLPíčko". Já jsem sice nenašla fotku gramofonové desky, která by se mi hodila, a tak jsem sem dala tuto v podobě hodin, ale táta dneska projevil velkou touhu, dostat pod stromeček LP desku. Přijde mi to jako skvělý nápad, a hned jdu najít tu pravou! Přeci - kdo nemá rád hudbu, jako kdyby snad ani nežil.
Samozřejmě, i ty hodiny jsou super, a myslím si, že by z nich mohl mít nejeden muž velikou radost!

5. Prádlo. A jestli vám ani jeden typ nepomohl, udělejte dvojitou radost (jemu i sobě) a kupte si nové, spodní prádlo. Samozřejmě to je jen pro toho jednoho - vašeho přítele! Všechny ostatní teď vynechme. Ten můj už dlouho nadává na moje kalhotky. Tak uvidíme, třeba ho Ježíšek slyšel.
Tohle konkrétní prádlo jsem našla na Zoot (Podprdakalhotky). A pokud vám to uniklo, spousta slavnějších blogů nabízí slevové kupóny na 15% slevu. Takže pokud chcete objednávat z Výdejny radosti, koukejte si je najít, protože by byla škoda platit plnou, že jo. Já vám ho přes svůj blog bohužel nenabídnu, ale není vůbec těžké je objevit. Mají ho určitě holky z A Cup Of Style, The Blondieverse nebo třeba Annie Rockwell. :)

Tak ať to máte brzy z krku, a můžeme všichni bez stresu hodit nohy na stůl a odpočívat.

Vaše Kač


7 komentářů:

  1. Skvelé typy, ja osobne mám vždy problém vybrať darček pre hocijakého chlapa. :D

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  2. Pro toho mého je to vždy náročné. Co chce, tak jde a koupí si. A já jsem pak bezradná :D ale vždycky se mi osvědčily dárky v podobě zážitků. Jízda ve sportovním nadupaným autě, seskok padákem nebo bungee jumping. :)
    Jinak s těmi kalhotkami jsme na tom podobně :D budu se muset vydat někam na lov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vždycky nejhorší kdyz uz si ty lidi kupuji co potřebuji :) ja uz jsem za, dávat neco co potěší a ne co potřebuje ale i to je občas strašně težké :D ja bych udělala proste hezky vecer a dokud nejsou děti tak bych dárky skoro i zrušila ale to by zas nebylo ono .. Tak nevim :D

      Vymazat
  3. Super nápady :) jen takový detail - tipy jsou s měkkým I :) jinak bezva článek!
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  4. Já přidám tip pro lidi s Iphonem. Letos se totiž chystám koupit kvalitní pouzdro tady na iphone. Už mu totiž několikrát spadl.

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)