Year 2015 on Instagram

čtvrtek 31. prosince 2015

Ahoj čtenáři!

Přemýšlela jsem, jak bych vám mohla přiblížit můj rok 2015, a napadlo mě posbírat fotky z Instagramu a dát jich pár sem. V průběhu roku jsem vyměnila telefon, takže nešlo udělat "fotky z telefon", protože je už jednoduše všechny nemám, ale toto mi přišlo jako dobrý nápad. Doufám, že kvalita fotek nebude až tak hrozná :)
Na Instagramu jsem jako Katieloucka, tak mě nezapomeňte v roce 2016 sledovat! :) 

Leden 
Silvestra jsem po dlouhé době trávila sama, a špatně jsem to nesla, takže jsem vzala práci a šla do půl 12 do práce. Půlnoc jsem strávila v Hiltonu a potom jela za kamarády, což se nakonec ukázalo jako super nápad. Krásný Silvestr, a byla jsem jim všem vděčná, že jsem s nimi mohla být :) Hlavně děkuji Aničce, která se se mnou šla projít ven, moc mi tenkrát pomohla :) <3

(edit: koukám, že jsem na 90% obrázků vyfotila myš na monitoru :D haha teď jsem pobavila sama sebe jaké jsem trdlo. No, snad pobavím i Vás, předělávat už to asi nebudu, moc se omlouvám za fail :))

Přípitek v Hiltonu neměl chybu!
A první lednové dny strávené ve vaně <3 S pizzou na zemi.
Dost času stráveného v Jewelu, pitím Long Islandů!
A samozřejmě lednové zkouškové :/
Únor
V únoru jsem si nechala udělat své druhé tetování. S Honzou jsme se jako kamarádi vydali na Markuse Schulze do Sasazu, a hrozně jsme se opili. Byla to celkem sranda a nic se nestalo, ale i tak to od toho večera začalo být takové zvláštní. Pořád jsem koukala, jestli náhodou nenapsal a hrozně jsem se těšila, až se spolu zase uvidíme. :) O týden později jsme se dali dohromady. 
Abych byla upřímná, ze začátku to nebylo lehké, byla jsem strašně vyděšená, bála jsem se dalšího zklamání, a vůbec to se mnou neměl lehké. Jsem ale ráda, že to se mnou vydržel, a že má se mnou takovou trpělivost. On je jedním z toho nejlepšího, co mě potkalo. Vlastně díky němu píšu zase blog, hledám práci, a tak. Podporuje mě ve všem :) a to se mi líbí, tak by to mělo být! 

Samozřejmě jsem se pořád cpala! 
Na první randíčko! :) 

Březen 
V březnu jsem hodně pracovala a užívala si rozkvétající přírody. Rozkvétala jsem s ní :) 
Moje oblíbené! 

Duben 
V dubnu jsem se věnovala škole, práci, jídlu :)) a jeli jsme do Brna. A pořídila jsem si nový telefon! 


Návštěva Brna :)
První fotka novým telefonem!

Květen 
V květnu jsme se vydali do Špindlu, a strašně jsme si to užili! Jeden den jsme vylezli na Sněžku (já se spoustou ksichtů aneb "nemluv na mě, když jsem unavená a mám hlad") a druhý si udělali výlet do Liberce. Zbožňuji to město! 

Pokojíček
První den jsme se byli podívat v centru Špindlerova mlýna. Já byla ve Špindlu poprvé v životě. 
Zahajovala jsem Pražské jaro
Vylezla na Sněžku
Taky jsem se občas hezky oblékla :) 
Vařila jsem 
A běžela Color run! 
Červen 
Tento měsíc mám narozeniny a Honza svátek, takže byl ve znamení oslav, které jsme si moc užili. Chodili jsme posedět do různých zahrádek, a užívali jsme si teplo
V červnu jsem byla také vyslána, abych zastupovala řady studentů naší Univerzity v Berlíně. Moc jsem si to užila, jeli jsme čtyři a super jsme si sedli. Aneb další Long Islandy v centru Berlína! 

Minulý rok  jsme objevili kouzlo YamYam. 
Výlet do Berlína byl super.

Červenec
Na začátku července jsem na víkend odjela na festival do Karlových varů. Film jsem bohužel žádný nestihla, vynahradily jsme si to ale s kamarádkou super párty ve Finlandia stanu. 
Ve druhé polovině měsíce jsme jely s nejlepší kamarádkou Eliškou a jejími rodiči do Krompachu. Jezdíme tam skoro každé léto a je to vždy super! Jen příroda a my. A zase Liberec! A korálky!

Jsou tam nezapomenutelné západy slunce! 
Nikdy nezapomeneme navštívit naší oblíbenou korálkárnu v Novém Boru. Napadlo mě je začít prodávat, ale nevím, jestli by o ně byl zájem, co myslíte? 
S milým jsme dělali domácí sushi <3
Srpen 
V srpnu jsem obnovila tento blog, a začala jsem občas něco přispívat. Užívali jsme si léto, prázdniny, teplo, koupání a food festivaly které jsem si toto léto opravdu zamilovala! 
Byli jsme na Ladronka food fstivalu.
Září 
Září bylo super, protože jsme se rozhodli, že se podíváme k moři. Náš výběr padl na Rhodos a nebyl to vůbec špatný nápad! Moc se nám tam líbilo. Půjčili jsme si auto, a sami objeli celý ostrov. Bylo tam opravdu nádherně! 



Vrátili jsme se do nepříjemné zimy a já hned začala chodit do práce. A do Vánoc jsem se nezastavila. 
Říjen 
Z října moc fotek nemám. Začali jsme chodit do školy, a já to musela skloubit s prací. Když se kouknu do svého diáře, je přeplněný různými akcemi. Nabídky mi chodily každý den a musím říct, že to je asi období, kdy jsem hosteskování přestala brát jako zábavu, ale jako práci. Akce jsou většinou vyvedené a baví mě, ale občas je to vážně na hlavu. V té době jsem se rozhodla, že si zkusím najít nějakou práci na poloviční úvazek a bohužel hledám doteď. 
Odměna za prezentaci do školy

Listopad 
Vydali jsme se do Drážďan, kde ještě nebyly Vánoční trhy (když jsme tam byli toto úterý, tak už bylo zase po nich - takže jsme je krásně prošvihli :) ). Bohužel stejný nápad měla asi tak polovina České republiky a bylo to docela peklo! 
Také jsem už začala nakupovat dárky na Vánoce a jinak přetrvával kolotoč práce-škola-práce-škola.... :)
Eliška slavila narozeniny, a bylo to super! A hned další den nás čekala Transmission, kde jsem vypila asi nejvíc redbulů ve svým dosavadním životě! :D Nojo, hrál náš oblíbenec - Markus Schulz. 




Prosinec 
A poslední měsíc! Nakupování dárků, shon, všude lidi, fronty před Pandorou ... :D Práce na Vánočních večírcích, která byla občas super a občas jsem měla sto chutí odejít domů :) ale neudělala bych to, protože jsem profesionál! :) 
Ale ne, užila jsem si to. O Vánocích byl minulý článek, takže netřeba opakovat. Dnes se chystáme na Silvestra k Elišce a jejímu příteli a moc se na to těším :) Přátelé jsou totiž to nejdůležitější, co máme - a ještě rodina! 

Staromák

S Eliškou jsme byly na Vánočním výprodeji u holek z ACOS
Na Štědrý den lodičky
Tak ať je ten další rok ještě lepší! Co myslíte? Jaký byl Váš rok 2015? :) 

Na závěr písnička roku 2015 - We´re all we need. Kdybych náhodou nejela na Erasmus, tak musíme letos na koncert Above & Beyond do Londýna. Ach, to by byl splněný sen! 

5 komentářů:

  1. Moc pěkní shrnutí roku 2015, i když jsem se ze začátku bála, že to byl pro tebe špatný rok, ale jak vidím, tak nakonec byl skvělý!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé a koukám, že jsem ti hezky pravidelné čtenáře zaokrouhlila na 40 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi skvělá Katie, držím Ti palce ať se Ti daří <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si ani nezasloužím :) moc si toho vážím! Děkuji <3

      Vymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)