Through my iPhone IV.

pátek 18. prosince 2015

Ahoj všichni! 

Nevím, jestli je to průřez mým telefonem, nebo spíše - co všechno jsem za poslední dobu snědla (ale protože taková kategorie tady ještě není, tak se držme toho iPhonu :) )

Jsem si vědoma toho, že teď přidávám míň, ale pokusím se s tím něco udělat! V práci organizujeme stále nějaké Vánoční večírky, jen tenhle týden jsem byla na 3? Myslím, už si to ani nepamatuji! Do toho mi teď dva dny nebylo moc dobře, tak se to tak sešlo. Ale spousta blogerek teď dělá Vlogmas, takže stále je co číst - i bez mých článků! :) Někde už mi to přijde až otravné, a hlavně ani nemám čas číst každý den články. Vůbec nechápu, že to někdo dokáže, já bych na to už asi absolutně nenašla čas :) A obdivuju holky z ACOS, že každý den natočí a přidají video, to mají fakt můj nejupřímnější respekt! :)) 

O víkendu snad nafotíme nějaký outfit, venku se udělalo hezké počasí, tak třeba to bude i bez bundy :) Těším se!
Vařila jsem podle Ely 

Sledovala z okna krásné západy slunce 


Poprvé v životě ochutnala ústřice (a zapomněla je vyfotit před)

Jedla své oblíbené krevety na oslavě strejdových narozenin

Vzdělávala Honzu o Harrym Potterovi (sledovací koutek :D) 

Pracovala na Vánočním večírku ve 30´

Měla první letošní svařák <3

Jedla výborné kari (lepší než YamYam . a levnější!!) 

Pracovala a dostala kousek z rautu
Přeji Vám krásný pátek a užijte si víkend ! :) 

1 komentář:

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)