Day #04

úterý 18. září 2012

Poslední den učeníí.. zítra mi držte palce tak mezi 9 a 10, půl 11.. do hlavy už mi neleze nic, a raději bych se šla vyspat. Mám kruhy pod očima a ze stresu se mi udělal pupínek na čele.. Takže ani krásná zítra nebudu, ach joo..


Sedm věcí, nad kterými často přemýšlíš

1) V první řadě je to škola. Teda v první řadě dnes, ale taky si na ní občas vzpomenu. Jsem na správném oboru? Opravdu to chci dělat? K čemu ta škola vlastně je? Nebylo by pro mě lepší, kdybych šla pracovat a už si mohla vydělávat, a uspořádat si svůj život..? Uplatním se potom vůbec? Stejně se říká, že vysokoškoláci už to nemají tak jednoduché jako dřív...

2) Kde budu za 5, za 10, za 15 let.. Budu mít rodinu? Budu třeba moct mít rodinu? Ach, kdyby ne, asi bych umřela.. Kde budu pracovat? Kdo bude po mém boku? Budu bydlet v zahraničí?

3) Předevčírem jsem viděla dokument o hudebním průmyslu, který mi poslala kamarádka už asi před měsícem, týká se to Ameriky a trochu i Iluminátů... A já si říkám, proč tomu tak sakra je.. Proč musel M.J. zemřít? Kam tenhle svět spěje..?

4) Co se stane v prosinci 2012.. Vážně se necítím na to umřít, necítím se ani na to, že bych chtěla mít Obamu za diktátora...

5) A teď trochu povrchností... Co si koupím na sebe :D ... Co koupím ostatním k Vánocům, co dám příteli k svátku?

6) Že bych chtěla mít ve třídě nějakou kamarádku. Nějakou opravdovou, jako tomu bylo na střední, se kterou bych občas mohla někam zajít, popovídat si... Jistě že mám přátele, na kterých mi záleží a které mám ráda, se kterými můžu jít ven a povídat si.. ale v té třídě mi to chybí. Někdo, na koho bych se těšila, že se s ním uvidím...

7) Nad hloupostma a spoustou dalších věcí. Pořád o něčem přemýšlím. Nejde na nic nemyslet.. A pokaždé je to něco jiného. Nejde to specifikovat. Přemýšlím, kdy konečně profesor vypíše ten termín dějin, jak zítra dopadnu, jestli se mám jít učit nebo spát, co si vezmu na sebe, že nemám žádný boty, že bych potřebovala nový notebook, že bych potřebovala chodit do práce abych si na něj třeba vydělala.. ale nemůžu tam chodit protože už se měsíc učím průběžně na zkoušky, protože nevím kdy bude vypsanej termín a za pět dní se vážně nenaučím 30 otázek... Je toho tolik..

1 komentář:

  1. Budu na Tebe zítra myslet, abys to zvládla! :))
    Zase máme spoustu věcí společných :D Jen já asi tak moc neřeším budoucnost, většinou ne:D A ten poslední bod je naprosto typický :)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)