Day #09

neděle 23. září 2012


Dva obrázky, které vystihují tvůj život v tuto chvíli a proč. 


Tak takhle bych se chtěla cítit. Chtěla bych vyběhnout ven, a být volná. Chtěla bych mít lepší fyzičku (na tom tedy trošku pracuju tím, že jsem zas začala cvičit...) A hrozně moc bych jela někam k moři. Proběhnout se po pláži, nechat sluneční paprsky aby mi ještě zbarvily kůži do hněda.. ááách hned bych jela. Nějaké návrhy? :D 


Prahu miluju, ale Národní Obrození po těch několika dnech učení už ze srdce nenávidím! Těším se až si jí zase jen tak projdu, ... ách bože už mě to vážně štve, vím že jsem tím už otravná, tak raději končím :) 

Jdu zkouknout ženy v pokušení a pak nejspíš spát, nebo tak nějak :) 
Zítra mě čeká zpověď, ale nevím, jestli si to nenechám až na čtvrtek. Uvidím, a vy taky :) kdyžtak se omlouvám předem... 

1 komentář:

  1. Krásný obrázky:)) Ten první ve mně vyvolal trochu stesk po tom, že prázdniny a sluníčko je fuuč:(:D A ten druhý mi připomněl úžasné loňské dny u kamarádky v Praze:) A taky trochu to, jak se mi po ní stýská:D
    A Národní obrození je fuj! Držím palce :)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)