Prague

čtvrtek 27. září 2012

Dneska mě taky konečně bolí nohy z něčeho jiného než ze cvičení. Zkouška se nekonala, protože pak profesor si myslel že se koná až příští čtvrtek. Tudíž už na dnešek něco měl.
Cestou domů jsem sjela pořídit příteli dárek k svátku tak doufám že se mu bude líbit, potom jsem zašla do knihkupectví a prošla se přes národní třídu až na Malostranskou. To víte, když se o tom učím, abych si to taky zažila.
Docela mi to zlepšilo náladu .. a přijdu domů a klesla mi asi tak o 90% .. moc často si nestěžuju, ale dneska mám fakt mizernou náladu. Stýská se mi a představa tří dnů učení navíc ve mě ani náhodou nevyvolává "hurá" pocit jako v mých spolužácích, kteří se na to nepřipravili. Jasně, třeba bych to nedala, ale aspoň bych to už měla za sebou..
















2 komentáře:

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)