5.6.

středa 5. června 2013

Slibovala jsem něco veselejšího, něco mi tu leží už delší dobu. A to objednávka, o které jsem vám říkala :)


Je to objednávka z Fashion Taste Shopu. Přišla mi minulý týden ve středu, a když jsem šla převzít obálku zarazilo mě že "něco vykukuje ven". Byla jsem trochu naštvaná že balení je tak naprd ALE když jsem obálku otevřela všecko bylo zapomenuto. Ven totiž koukali náušnice, které jsem dostala jako dáreček k nákupu :) Jsou moc krásné, a podle mě jsou nejkvalitnějším kouskem v obálce :D.

Ne že by náramky nebyli kvalitní, ale podle mého prostě kvalita=cena. Já si vůbec nestěžuji, protože stejně všechno nosím jen chvilku a pak to někde odložím a zapomenu. Hlavně náramky, takže dalo by se říci že mě to i vyhovuje :) Samozřejmě že bych byla ráda za kvalitnější výrobky, ale prostě si nestěžuji. :) Trochu jsem s tím mohla počítat že...
Navíc z dálky takovéhle detaily vůbec nejdou vidět..


Majitelka je moc milá a dokonce mi odpověděla snad během pěti minut na email, když jsem jí napsala že jsem zblbla objednávku. 


No.. jak to pokračuje s povodněmi? U nás přes noc netekla voda... Jsem zvyklá pít vodu z kohoutku a včera jsem se párkrát napila, dneska mi není moc dobře tak nevím jestli taky nejsme v nějaké oblasti špatné vody, ale pevně věřím že to není tím... :) 
Jsem ráda že už je to na ústupu, je mi hrozně líto všech těch lidí. A nechápu ty s prominutím dementní lidi co okamžitě využívají situace aby něco ukradli! Fakt bych za to snad sekala prsty nebo já nevím, nic nepomáhá! Já bych si nikdy nedovolila nic ukrást! Natož v takovéhle situaci! 

1 komentář:

  1. Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)