no money no funny

neděle 30. června 2013

ahoj slečny,
jaký je pro vás začátek léta? Já už mám prázdniny plus/mínus asi 14 dní, ale je to takové celkem naprd. Asi tak jak čtete v názvu. Na FB, na Instaramu... sleduji jak jsou všichni u moříčka v teplíčku a já byla akorát u rybníka, jinak klepu kosou. Tím nechci říct že to těm dotyčným nepřeju :) jen.. hned bych jela s nima! :D Ani brigáda nijak moc.. nevím no znáte to.. je to naprd :D

Ale tak tenhle víkend (respektive od čt do so.) jsme s přítelem vyrazili do Brna. Měli jsme jet až o víkendu, nakonec jsme jeli dřív s tím že víkend pojedeme do Harrachova, to nakonec padlo. Byli jsme jen v Brně ale bylo to fajn, jeli jsme za přítelovou babičkou, byli jsme na zahradě, poprvé v životě jsem sekala trávník :D zdá se to být neskutečné, ale je to tak. Vždycky jsem dělala všecko kolem - sázela, kopala, plevelila, cokoliv.. jen nesekala :D
No v pátek jsem se dokonce viděla s Vendulkou, mívala blog-ještě před rokem, ale to už jsem tu asi psala :) Nechci aby to vyznělo jakože jsem nějaká šplhna ale slečna je vážně krásná :) já tam přijela ze zahrady, ruce od hlíny, no děs :D sedly jsme si na vínko a bylo to fáájn :) jestli ještě pojedu do Brna, musíme jít znovu třeba i na dýl :)
Hrozně ráda poznávám nové lidi a ještě raději jsem když si s těmi lidmi rozumím, ne že bych byla extra extrovert, ale prostě to mám ráda :) vždycky se bojím že nebude téma k mluvení a nakonec vždycky něco načneme a ani to nedokončíme... a prostě mluvíte, mluvíte :)

No, a zítra už zase do práce, achjo. Minule mě tam vytočili, protože přišla vedoucí a říká že nedělám něco, co jsem si jistá že dělám... Nesnáším tyhle nařčení, ... je to hrozně nespravedlivé.

O víkendu se tedy chystáme do toho Harrachova, za 14 dní možná zas do Brna. No uvidíme podle financí .. Potřebovala jsem kvalitní balerýny tak jsem do nich dnes investovala, tak doufám že na ně brzy bude počasí.

Jak se máte vy? 
Dneska asi bez obrázků. Příště vám sem dodám třeba nějaké fotky z Brna, není jich ale moc. Spíš takové dokumentační (no jsou asi dvě :D). Pokud mě sledujete na nstagramu určitě jste je zaznamenali :)  ani s Vendulkou nemáme, příště musíme napravit :) vezmu foťák, tentokrát jsem jela jen tak narychlo .. zabalit dvoje kalhotky a to je vše.. znáte to :)

Mějte see

3 komentáře:

  1. Ja taky nemam money, dovolenou jsme si neplatili sami, to bych se v zivote nedoplatila :D. Ted uz budu taky vyletovat tady po CR a me to bohate staci :). Takovej vylet do Prahy nebo do Brna je pro me zazitek na dalsi mesic. Sekani travy osobne nijak nevyhledavam :P takze ses sikovna. Hodne stesti v praci, at to probiha v pohode! A at ti to utika. A nejaky fotecky Katule pridavej, ses z Prahy, tak se chci kochat :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé tak dej vědět :) taky jsem přemýšlela o tom že bych letos zajela do Liberce jak jsem slibovala už před dvěma roky (tvářím se provinile :D) .. ale ty jo ted mám dvě práce nějak si to musím nejdřív uspořádat a pak budu výletovat :)
      Jojo fotečky bych ráda ale nějak nic moc nechodím.. můžu fotit tak maximálně interiér metra :D

      Vymazat
  2. jojo přesně :)) z takového malinkého obchodu .. M2 nevím jestli ti to něco poví :D a už jsem je dala na insta.. už mám zničené nohy taky :D

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)