Girls thing

úterý 11. června 2013

Dnes jen jeden rychlý příspěvek než to zapomenu..

V pátek jsem byla objednaná na kosmetiku do Ryoru na Dejvické, musím říct že jsem si to moc užila.. Pustí vám hudbu, hodí na vás deku a starají se o vás :) až na to že já blbá jsem chtěla i vytrhat obočí, což už nikdy nikomu nesvěřím... Sama si ho trhám po růstu a každý mi ho trhá proti což bolí jako čert :D ale jinak bezva!

No ale ptala jsem se na to, jak depilovat. Myslím, že nejsem sama, kdo s tím má problém. Třeba když jsem si občas trhala tmavé chloupky v oblasti obličeje, v tříslech a já to mám tedy i na nohách, vždy mi to zarudlo a kolikrát se mi to zaneslo a udělal se mi pupínek, a nebylo to vůůbec příjemné, co si budeme povídat :)

Tak paní kosmetička mi poradila, ať si v lékárně koupím dezinfekci, místo vydezinfikuji, vytrhám a znovu vydezinfikuji. Nakonec namazat nějakým zklidňujícím krémem. Hned ten den jsem to musela vyzkoušet, protože tady mám jednu dezinfekci ještě z doby kdy jsem si nechala udělat piercing do nosu (který už ale nemám, kdyby se někdo ptal protože mě to akorát zlobilo :D)...

No a světe div se! Opravdu to funguje!

No.. nevím, asi to není žádný převratný objev ale říkala jsem si že by to mohlo někomu pomoct tak jako mě :)

Tak se mějte papa :)

3 komentáře:

  1. to je super ze si si to tak uzila. Ja na chlpky pouzivam Philips Lumeu, ta ich odstrani uplne do hladka na 6 tyzdnov a nic sa nezapaluje co je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já měla taky dřív tenhle vytrhávací - tedy pořád mám, ale mám strašně citlivou kůži a když si jí poškodím tím vytrhnutím tak mi to dělá akorát neplechu.. tak jsem přešla na žiletky. Ale chybí mi takové to že jsem si oholila nohy a nějakou chvíli to vydrželo! Teď abych si je holila každý den.. :/

      Vymazat
  2. Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)