Šťastný nový rok, přeje každý blog

pátek 3. ledna 2014

Milá děvčata,

také bych vám ráda, i když opožděně, popřála Šťastný nový rok, ať je ještě lepší než ten předchozí. Pro mě byl rok 2013 celkem fajn, byla jsem v Londýně, hodně jsem pracovala, vydělala si na notebook. A tak dále a tak dále. Rok 2014 je ve znamení stresu ze zkoušek, bakalářky a státnic. Takže se na něj netěším. Co vy?

Jestli je něco, co bych chtěla ale zmínit, a čeho jste si určitě všimly i vy jsou všudypřítomná shrnutí roku 2013. A když říkám všudypřítomná - tak opravdu VŠUDY. Vloni jsem to viděla občas a bylo to milé, ale letos? Vážně? Musím jako číst znovu něco, co už jsem četla? To ty holky nemohou být v ničem originální? Dobře, tak ať to slečny alespoň udělají každá jinak, ale to je prostě článek vedle článku to stejné. A pak osočují redaktorky časopisů, že nejsou originální. Hm.

Dokonce mě napadlo udělat jakousi parodii na tuto - doslova - opičárnu. Bohužel jsem se k tomu přese všecko učení nedostala. Dobře, a ani mě nenapadalo, jak bych to měla udělat. Ale stálo by to za to. Zase samí řeči a žádná akce že. No jo no.

Den před Silvestrem, když jsem v Tescu reptala, že je málo otevřených pokladen, do mě přítel šťouchl a řekl ať o tom napíšu něco na blog. Tak teda jo. Moje hlavní myšlenka je taková - jak je sakra možné, že den před Silvestrem jsou někde takové fronty? I když v Tescu to není nic nového pod sluncem. Já vím jaké to je pro pokladní. Dělala jsem to rok v Kauflandu. Fronty, fronty, fronty. Nervózní zákazníci, nervózní pokladní, nervózní všichni.

Nedávám to tedy za vinu pokladním, ani pracovníkům v jejich blízkém okolí. Nechápu, že vedení takových velikých podniků, jako naše supermarkety jsou, neřekne - dobře, dva dny před a po Vánocích a Silvestru přidáme našim zaměstnancům 20,- na hodinu. Není to hodně, ale jestli máte mít 60,- na hodinu nebo 80,- tak už to jde znát. Brigádníci v Kauflandu mají 85,- na hodinu (V Praze - v jiných městech to je klidně jen 50,-) s tím, že se zdaní vše co může. Kdyby se vedení, které sedí na zadku a jediné co dokáže je vymýšlet stále nová a nová nařízení, jak svým zaměstnancům práci znepříjemnit, raději zamyslelo nad takovouhle věcí (za sebe můžu uvést kontrolní nákupy, kontrola košíků, rozbalování veškerých krabiček které nejsou zalepené - což není zas tak divné ale představte si že si někdo kupuje pět mýdel, čtyři zubní pasty nebo deset tuňáků, nedej bože vše ze zmíněného - TO JE TRAPNÉ). Ale to ne.
Nehledě na to, že podle mě by mělo být na hlavní svátky úplně zavřeno. Třeba na Vánoce. To si to ty lidi nemůžou zařídit den předem?

Ha, tak se mi zase ulevilo trošku a jdu chvíli relaxovat. A pak spát.

Co si o tom myslíte vy? Máte zkušenosti? Zamyslete se nad tím, až příště budete prodavačce nadávat - proč vám to jako listuje novinama a proč zase otravuje s tím, aby se podívala do košíku. Ona za to nemůže. A ještě je za to mizerně placená.

0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)