Jak jsem se byla ukázat v modelingové agentuře

sobota 18. ledna 2014

Hahá, koukněte na mojí ikonku, mám tam motýlka! Mám z toho radost, ráno jsem to tam nastavila a až teď se to konečně ukázalo! :)

Jinak, chtěla bych napsat pár řádků o tom, jak jsem se ve čtvrtek byla podívat v jedné nejmenované modelingové agentuře (pokud mě máte na instagramu - mám tam vyfocené která to byla). Ale co kdyby náhodou že, nechci dělat špatné vlny.
Dostala jsem se tam tak, že holky z Acupofstyle hledaly holky na nějaké focení, už jsem skoro zapomněla že jsem někam poslala fotku a najednou email od Niky že mě sice nevybrali, ale agenturu se kterou spolupracují jsem zaujala a že se mám přijít ukázat až budu mít čas.
Čas jsem si udělala tento čtvrtek, když jsem dopsala test z Angličtiny (už mi zbývají jen 2 zkoušky halelůja - bohužel ty nejhorší).

Začalo to tím, že jsem se nestihla naobědvat, takže jsem tam šla hladová. U vchodu jsem chvíli hledala zvonek, když jsem ho našla, zazvonila, a byla jsem odkázána na 3. patro. Když jsem do 3. patra konečně došla, zjistila jsem, že dveře jsou otevřené a že se teda mám asi pozvat sama. Prázdný prvorepublikový byt, v jedné místnosti stůl s dotazníkama, v další místnosti blonďatá slečna, která mi začala okamžitě tykat. "Tak se posaď, tady je dotazník, ten mi vyplň, máš plavky? Nebo hezký spodní prádlo?" Jakože cože? A co nějaký - Dobrý den, já jsem ta a ta, a ty jsi tady proto a proto...? Ne.



Všimla jsem si dvou holek, kterým mohlo být tak 15 a evidentně přišly o svůj celoživotní sen stát se modelkou. Dohromady vážily stejně tak jako já - ještě že jsem neobědvala. Vyplnila jsem svůj dotazník, který byl nesmyslně v Angličtině - chvíli jsem na to koukala a pak ho vyplnila česky. "Tyhle políčka nech volný já si tě přeměřím a dopíšu to tam". Tak si mě přeměřila, do jednoho okýnka napsala Hair: Brown, do druhýho Colour Eye: Hnědá .. Hmm, asi chytrá. "Teď pojď se mnou, můžeš si nechat legíny - já si tě vyfotím". Asi jsem na to stejně moc tlustá. Fotky jsem raději ani nechtěla vidět. Bylo to stylem: Portrét, usměj se. Víc! Dokážete si představit ten umělý úsměv. Profil, profil z druhý strany, zezadu, zepředu, celá postava, délka vlasů, "tady máš vizitku a napiš si". "Ale já letos dělám státnice, kdybych dostala nějakou práci, mohla bych až v létě?" "Ok, hodně štěstí, ozveme se ti." "Na shledanou." A byla jsem ráda, že jsem venku.

Říkala jsem si - tak takhle se přichází o iluze. Být 15 letá holčička, která sní o kariéře modelky, a zažít tohle, nevím co si o tom myslet. Jednání bylo na můj vkus příšerný. Z hostesingových agentur jsem zvyklá na vykání a určitou dávku slušnosti. Tady ale bylo jasně vidět, že slečně (a vlastně asi i celé agentuře) jste naprosto ukradení. Nelíbí se ti to? Čeká tu dalších pět, který udělají cokoliv řekneme.
Já osobně jsem znechucená. Věděla jsem, že to není žádný med, ale tohle byla vážně hrůza. Jsem zvědavá, jestli to bude nějak pokračovat. Pochybuju, protože přesně vím jak asi tak můžu na těch fotkách vypadat.
Hůř než na občance, to vám říkám rovnou.

10 komentářů:

  1. čtu Tvůj článek a jen mi cukají koutky.. popis prostředí, chování paní, dotazníky, vizitka,.. jako bych viděla sebe na jednom z castingů.. nedalo mi to a musela jsem se Ti kuknout na instagram.. a co tam nevidím.. obě jsme byly na návštěvu ve stejném místě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Aspoň že v tom nejsem sama - ale ty jsi alespoň hubeňounká - podle fotek na blogu. STRAŠNÝ STRAŠNÝ STRAŠNÝ. Já to sice brala takovým tím stylem - a co jako jste mi ukradení ale fakt mi bylo líto těch holek no :) :D

      Vymazat
  2. To je otřesný! Takový ponižující, ty se ucházíš o práci tak máš držet hubu a dělat co ti řeknou? Kdyby aspoň nějak normálně. U někoho takovýho bych dělat fakt nechtěla. A teda nevěděla jsem, že takhle obrážíš castingy :P :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to byl právě můj první - a evidentně i poslední :D hlavně jak jsem tak koukala, tak jsem na takovouhle práci stejně stará. Nejstarší jsem tam byla asi já - a ta vysloužilá SWAG modelka co mě přijímala :D

      Vymazat
    2. Swag modelka :DD no mě dostává jak je v dnešní době MODERNÍ říkat, "Je mi líto, ale na tohle jste moc stará". Pak si holky ve dvaceti myslej, že už jsou za zenitem a odepsaný, co to je za blbost :D

      Vymazat
    3. Jojo odpovědi: Na toto jste moc stará a pak ještě Pro nás jste moc vzdělaná.. OMG fakt

      Vymazat
  3. Aj ja som bola raz v jednej agenture a pristup tam bol uplne rovnaky..tiez si nechcem predstavit asi ako vyzerali tie fotky, boze to musela byt tragedia :(

    Posledne dva dni Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Nejhorší je, že to takhle chodí ve velký většině agentur. Je to ale fakt strašněj přístup.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  5. Jooo, tak to nejsi první co si na tuhle agenturu stěžuje.. pár mých kamarádek říkají úplně to samý. Nejvíc mě rozesmálo ''Dohromady vážily stejně tak jako já - ještě že jsem neobědvala'' :D:D:D Je to smutný no :/

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)