Back to school

úterý 6. října 2015



Tak, a je to tady. I já se vydávám do školy. Tento týden je prvním týdnem v posledním roce mého studentského života. Trochu mě to děsí, ale nějak se s tím poperu, jako spousta dalších přede mnou, se mnou i po mě. Řekla jsem si, že bych si ten vstup do školy měla alespoň trochu zpříjemnit (a vy také!) a pořídila jsem si pár (ne)zbytností.

Kabelka - pořídila jsem si O bag a jsem s ní moc spokojená. Jediné mínus je, že uvnitř mi přijde taková maličká. Jsem zvyklá nosit třeba i věci na cvičení, protože mám posilovnu hned vedle školy, a obávám se, že to se mi sem opravdu nevejde. Uvidím, jak to vůbec bude se cvičením, protože mám školu jen 2x týdně a to mi přijde na cvičení málo, jenže jindy se tam prostě nedostanu.
Kabelku mám přímo z Obag obchodu a původně jsem si šla pro tmavě modrou. Pak jsem ale uviděla tuto baby pink a byla to láska na první pohled.


Termoska - za můj život už mi prošlo rukama hodně termosek, a většinou byly od Starbucks, stejně jako tato. Jsem ale nešikovná a tak mi občas upadne a rozbije se. Tu předchozí, kde se dal vyměňovat i obrázek jsem si sice nerozbila sama, zato byla bohužel rovnou na vyhození a bylo mi to tenkrát strašně líto. Předsevzetí tohoto školního roku - moje nová termoska bude žít věčně! :)
Vzhůru tedy do podzimního počasí a sychravých ran! (Jen co se uzdravím z toho prvotního šoku :D)


Sešity - raději než počítač, nosím do školy sešity. Počítače jsou sice stále menší a tenčí, ale i tak se pronesou a na váhu jednoho sešitu se prostě zatím žádný počítač (alespoň z těch, co jsem vlastnila), nedostal. Jsem v tomhle stará škola, a taky mám ráda svoje záda - nebo spíš ramena, na kterých nosím kabelky. Sešity jsou z My na Národní a moje heslo zní: Roztomilosti se meze nekladou :).

Propisky a barevné fixy - velice důležitá věc, především pak v období zkouškového. A propiska? Čím širší stopa, tím lepší. Samozřejmě bych mohla doplnit miliony a miliony zvýrazňovačů a lepítek a podobně, ale to si schovám až na zkoušky a to je ještě táákhle daleko.

Další... - samozřejmě bych mohla vyjmenovat milion dalších věcí a budou mě napadat hned po zveřejnění článku, ale to nejdůležitější bylo řečeno. Většinou mám ještě po ruce nabíječku (i když od té doby co mám nový telefon je to lepší), svačinu, diář, knížku na cestu MHD ... Chtěla jsem přidat do fotky i ten diář, ale chudáček je takový politý a zkroucený, tak nevím, jestli by se vám líbil.

To je pro dnešek asi vše. Takže pravou nohou těm, kdo jdou také až takhle pozdě - ostatní doufám začali dobře. :) Co vy a vaše školní nezbytnosti?

2 komentáře:

  1. Obag jsem si také tento týden pořídila a jsem moc spokojená! je prostě krásná.

    Připravuji článek právě s ni! :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mám, mám outfit, ale u Honzi ve foťáku. A blbě se tam tvářím, tak uvidíme, až mi to pošle, jak to bude vypadat :)
    Smart phone samozřejmě, to asi není třeba ani psát, na druhou stranu já bych ho potřebovala před nějakými hodinami odevzdat a dostat až na konci, protože hodiny jsou zajímavé, ale já jsem znuděná a neposlouchám a pak toho lituji. Takže všecko zlé je pro něco dobré - ale doufám, že s ti brzy vrátí! Co se s ním stalo? :)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)