OOTD | Plzeň

neděle 18. října 2015

Je to přesně 14 dní, kdy jsme se vydali na výlet do Plzně, protože se zde konalo několik akcí najednou. Tou největší byl pivní festival, další byla pouť, koncerty na náměstí a spousta dalších. My jsme navštívili jen to náměstí a jinak si udělali svou vlastní trasu jen tak po městě. Skončili jsme na Hlavním nádraží, protože tudy projížděl Orient-Express - král vlaků (bohužel ale jen kupé, vlak byla normální lokomotiva). 
Plzeň je strašně krásná, a její návštěvu vřele doporučuji. Já jsem bohužel byla trochu nemocná a výlet mi neudělal vůbec dobře, takže jsem další dny odpadla, ale naštěstí už je to snad za mnou a můžu vzpomínat na to hezké :) 






Z mých fotek zas tak nadšen nejsem, přijdu si tam tak divně a nelíbím se sama sobě, ale v outfitu jsem se cítila super, tak mi je škoda, vám ho sem nedat.
tričko H&M, kalhoty Zara, kabát Mango, balerýnky Tamaris, kabelka Obag






2 komentáře:

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)