6. 3. 2016 | Cemetary Mirogoj

pondělí 7. března 2016

Milí čtenáři!

O víkendu nás v Záhřebu zůstalo jen pár, takže jsem šla v pátek do kina na DeathPool (a byla to hrozná kravina! Pardon) s Pavlem (mým Buddy) a s Filipem. Kino končilo snad v půl jedné, a přesně před nosem nám ujela tramvaj, takže jsme se rozhodli, že si zavoláme taxíka. Ovšem to jsme netušili, že na něj budeme čekat zhruba hodinu. Uf. Love it! V zimě, mám trochu dojem, že cítím močák, doufám, že z toho nic nebude!

Rozhodla jsem se také pro takové rychlé komentáře v angličtině, protože mě o to pár přátel tady žádalo. Tak doufám, že to pak budou číst a že to ocení :) Omlouvám se, vím, že anglická gramatika není moje nejsilnější stránka, ale budu se snažit a snad se to u časem zlepší.

V sobotu jsem dělala věci do školy, a večer jsme se na chvíli vypravili do baru. Bylo to fajn :) byla jsem snad poprvé jako jediná Češka, takže jsem musela mluvit a bylo to super! Hrozně jsem si to užila.

Druhý den ráno chtěl jít Filip na výlet na hřbitov, tak jsem se přidala. Byli jsme já, Filip a Darius (taky Erasmus).
-
My dear! 

On the weekend stayed in Zagreb only a few of us. Everybody else spent their time in Belegrade. I visited a cinema in Friday - we saw the DeathPool movie with my buddy Pavel and with my friend Filip. Actually me and Filip didn´t liked that film at all. I like Marvel´s films but I think, this was stupid one. The film ended at 0:30 and we missed tram so we called a taxi and waited for ages for it. I think I can feel my urinary bladder now. I hope it will be better tomorrow. 

I decidet also - because some of my friends here - start writting in English. I know I am not the best one so please, be inguldent

In Saturday I did my school stuff all day long and evening we went to the bar. It was awersome, because I was the only one Czech so I had to speak english all evening. 
Next day we decided to go visit Cemetary in Zagreb. Me, Filip and Darius (also Erasmus :)). 



Den jsme začali v super kavárně. Vidíte tu lampu z kazet?

We started day in such a great caffee place. Can you see that chandelier from cassettes? 


Počasí bylo ten den vážně skvělé! Chvíli jsme dokonce chodili jen v tričku :) Už aby tak bylo každý den! Dneska je zase jen 9 stupňů...
Navštívili jsme můj oblíbený trh, a dokonce našli i trh s rybami! Krása! No a taky jsme našli All you can eat snídani jen za 25 kun.
The weather was awesome! I hope it will be nice every day very soon :) Today is only 9 degrees again :( ... 
We visited my favourite place - market again and found big fish market too. Awesome! And also we found All you can eat breakfast place only for 25 kunas (3 euros?). 





To už jsme měli za sebou tak 5 km a pomalu jsme se blížili. Můžete tady vidět pohoří "Medvědice", kde je dokonce sníh!
You can see Medvedica mountins, where is snow now. 


Haha OOTD - trochu jsme nevychytali stíny a jde spíš o to, že jsme konečně na místě :)

Haha "Outfit of the day" - I have little bit shadows in my face. But we are here! :) 




Nechtěla jsem na místě moc fotit, protože mi připadalo, že se to moc nehodí. Prošli jsme si kousíček a bylo to takové zvláštní. Jak se asi tak můžete cítit na takovém místě, že? Tak jedna fotka z venku a jedna fotka kopule.
I didn´t wanted take a pictures of cemetary, because I think it is not right. But it was very nice place - strange feelins. How can you feel yourself on that place, you know? :) Because of it I have only one photo from outside and one of the dome. 



Jaro už je cítit ve vzduchu, a můžete ho vidět všude kolem sebe :) těším se, už to nebude dlouho trvat!
You can see and feel spring everywhere :) 

I don´t actually know what this was but I liked it :) 

Tak to je pro dnešek vše! Doufám, že se vám takovéto články líbí :) myslím, že jich bude teď hodně. Dejte vědět :) Těším se na nějaké vaše komentáře :)
So that is all for today. I hope you enjoyed this article, let me know! 

Vaše / Yours
Kač :)

0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)