Through my iPhone V. - Záhřeb

sobota 12. března 2016

Zdravím :)

Třetím dnem mi není moc dobře, přeci jen jsem v tom kině  minulý týden asi nastydla, jinak si to totiž nedokážu vysvětlit. 
Rozhodla jsem se tedy, že udělám alespoň nějaký článek s fotkami z telefonu od chvíle, kdy jsem přijela. Snad se vám to bude líbit :) 

Hello :) 

I am not feeling very well third day - I think it is because of that waiting for a taxi last week. I decided to show to you some of photos from my telephone since I arrived in Zagreb. I hope you will like it :)



První den to byl trochu šok - první pokoj na koleji. Ale moje spolubydlící byla hrozně fajn, bohužel se po třech dnech vyměnila za druhou, která si pouštěla fén, aby se mohla soustředit. Moje nervy to nevydržely a zažádala jsem si o změnu koleje.

First day in dormitory was little bit shock. But my first roommate she was great! Anyway it was so small - I decided to change my dormitory. 




Druhý den po příjezdu jsme měli rok výročí s Honzou.
Second day after arrive we had one year with my boyfriend <3. 


Poprvé na trzích. Musím si tam dojít koupit nějaké květiny, ale pořád se necítím moc dobře :) dneska si asi jen udělám nějakou krátkou a rychlou procházku.
First time on market :) I have to buy some of these flowers one day!


Moje krásné povlečení se slonama <3
Elephants <3  



Už jsem stihla i nákupy :D mám ten druhý, ale pořád je na něj tak nějak zima :(
Shopping here? Done! I have that second one, but it is still cold outside. 



Can you see that big moon?



První den ve škole
First day in school 


A pokoj, kde bydlím teď :) větší a spolubydlící mám moc ráda. Je to takové těžké, být s někým v podstatě pořád v jednom pokoji tak je podle mě docela důležité, abyste si alespoň trochu sedli :) Já jsem moc ráda nakonec, i když být nemocná a oxidovat tady celé dny je pro mě trochu utrpení. Doufám, že mi bude brzy líp! :)

New room :D my roommate is great also so I am glad I changed that rooms. 


Dokonce měla hned třetí den narozeniny a přišla s takovýma krásnýma muffinama :)

She had birthday next week and she came with those beautiful muffins :) 

Čajíčky, rýmička, sloníci :D potřebuju jít ven! 
Tea, cold, elephants. I need to go out! :) 

Jaké byli vaše poslední dny? Napište mi něco, ať mám co číst :) 
How was your last days? Write to me somethink! I am boring :D 

Kač <3

2 komentáře:

  1. Rýmu nesnáším, takže chápu, jak se cítíš a přeju brzké udravení.
    Kabát je moc hezký. A z toho prvního kolejního pokoje bych měla asi klaustrofobii - ten teda fakt byl hrozně malý.

    OdpovědětVymazat
  2. Kočičko až se uzdravíš, vyrazíme na kafe. Napiš mi na FB <3

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)