Spring in Bundek

pondělí 21. března 2016

Ahoj!

Tak konečně to je tady, jaro se blíží :) Dnes mám pro vás opravdu jen pár fotek ze soboty, kdy jsme se s Tinou (moje spolubydlící), vydaly ven do parku jménem Bundek, načerpat trochu energie ze sluníčka. Bylo moc hezky, lidé už v parku grilovali, sportovali, nebo jen posedávali u kafe, ale i tak jsem šla raději v kabátu. Pořád se necítím úplně na 100%, tak jsem to nechtěla podcenit, a víme, že to se na jaře stává velice často! Máme pocit, že jaro už začalo, ale ono zase tak teplo není - no a pak bum, jsme nemocní. Už se těším, až mi bude líp, jak začnu v těchto krásných parcích běhat. Dneska máme tedy bohužel zase upršený den.

Jak je u vás? Jsem zvědavá :)

Hi
Finally, spring is comming! Today I have for you a few photos from saturday. With my roommate Tina we went to the park called Bundek. It was such a beautiful day - people in park had their barbecues there, they were running etc., or they had a coffee outside - but I am still not on 100% healthy, so I took also my coat on me. I cannot wait when I will be finally better! I want to go running so much in this beautifull weather. But sadly, today we have another rainy day. 
How are you? What is your weather? :) 

Kač <3







2 komentáře:

  1. Jezis ten park je krasnej ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :) z jari mám takisto ohromnú radosť :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)