New in || Záhřeb

pátek 18. března 2016

Ahoj všichni!

(Hi everyone! Today I write about shopping and about that, I would like to start thinking about shopping differently. There are two bloggers in czech, who started propagate "second hand" concept and I like it very much :) (Second hand and buying one highquality clothes instead of ten not too much quallity). Hope you understand me, it is hard to explaine in English :)

Dneska trochu jiné téma. Hodně bojuji s tím, že "new in" články nemám moc ráda. Víte proč? Přijde mi to takové povrchní, ukazovat, co má někdo nového. Nakonec to čtenáři stejně uvidí v outfitu. Bohužel, ještě jsem nenašla nikoho, kdo by mi tady mohl fotit outfity, a doteď na to ani nebylo moc hezké počasí, tak uvidíme, jak to bude do budoucna :) (s počasím i focením :D) Nemám ani připravený jiný článek, protože jak jsem byla nemocná, nikam jsem se moc nedostala.

Já jsem se rozhodla, že zatnu zuby a nové kousky vyfotím. Není jich moc, ale třeba by se vám tento článek mohl líbit, nevím - klidně napište, jaký názor na tento typ článků máte vy.

Chtěla jsem jen zmínit něco, čeho jsem si tady všimla, ale až poté, co mě na to upozornila jedna kamarádka. Oblečení většinou vyjde na stejné peníze jako v ČR, ale slevy tady nejsou nic moc. Většina věcí se pohybuje i ve slevě okolo 99 kun (cca 350,-), větší věci (kabáty atd..) třeba 199 kun (cca 700,-). Nevím, ale třeba za sukni ve slevě mi  350 korun přijde hodně. Obchody jsou tady v podstatě stejné (jediné, co jsem tady včera objevila navíc, je Zara home! Ách :)) A celkově se mladé Chorvatky oblékají moc hezky a moderně. Přišlo nám to hodně zvláštní, v zemi, kde je okolo 20% lidí nezaměstnaných jsou i slevy takhle vysoko. Což znamená, že lidi to nejspíš kupují a obchody tedy nemusí tlačit cenu dolu. Zvláštní :)

Každopádně, nechci tady utrácet moc, ale je to těžké, když s sebou máte tak desetinu šatníku. Koukala jsem, že jsou tady hodně rozšířené second handy (především Textil House), a chtěla bych zkusit shánět nějaké kousky tam. Toho jsem si všimla hned na začátku a pár dní zpátky mi kápla do noty Martina s The Blondieverse, která se společně s Annie Rockwell rozhodla nakupovat převážně touto cestou a netlačit své čtenáře k tomu, aby utráceli nesmyslné peníze v mainstream obchodech jen proto, že to ostatní bloggerky dělají. Moc se mi jejich nápad líbí, a chci to zkusit také v praxi! Takže #recyklacemusibejt je něco, čím se chci začít řídit, i když vím, že to nebude úplně snadné :)

Co na to říkáte vy? Líbí se vám takový nápad?

 Kabát jste viděli už minule :)



Vestičky se mi strašně líbí, a těším se, až bude konečně hezké počasí. A vezmu si ji třeba na koženou bundu nebo i jen tak.

 Moc se mi líbí tento střih triček, bohužel měli už jen L, ale sedí mi dobře. Jediné co, tak ty průstřihy na bocích jsou asi níž, než by měli být, ale mě se na mě stejně moc nelíbí, když mi kouká kus kůže :)

 Toto tričko je z kvalitní bavlny, a proto jsem si ho vzala. Nevím, uvidíme, až se párkrát vypere. Podle mě bude moc hezky vypadat s pouzdrovou sukní, tak doufám, že bude opravdu kvalitní a není to jen lež na vysačce :)

 Bohužel se mi tady rozbila peněženka, tak jsem jí nahradila znovu stejnou značkou - Stradivarius. Moc se mi líbí jejich tvary peněženek :)

 A taková třešnička - konečně mám zrcátko :D Lidl mě zachránil :) Hodně věcí jsem si tady chtěla koupit a pak je tady nechat (jako třeba talíře, povlečení atd.), ale ty věci jsou většinou tak hezké, že se je prostě pokusím zabalit do kufru i tak :) Nechci je jen tak vyhodit (což bych tedy neudělala - přemýšlela jsem, že bych je pak dala třeba zrovna do nějakých secondhandů nebo tak něco).

Co říkáte?

Kač




0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)