Outfit: Welcome home!

pátek 8. července 2016

Ahoj!



Od té doby, co jsem se vrátila pozoruji lidi, které potkávám na ulicích a mám jednu věc na srdci, se kterou bych se vám chtěla svěřit.

Než jsem odjížděla, a i celkově v Záhřebu jsem měla pocit, že dělat blog nemá smysl. Je tady takových blogů, že nemám vůbec šanci se prosadit. A lidi kolem mě jsou všichni hezky oblečení, takže ani nemám proč bych jim chtěla ukazovat na fotkách, jak se oblékám já. Když jsem procházela centrem Záhřebu, většinou jsem si připadala natolik nestylová, že focení outfitů na blog mi přišlo ještě zbytečnější. Lidé v Chorvatsku se umí opravdu hezky oblékat!





Jenže, pak jsem se vrátila do Čech. A první, co jsem na ulici potkala, byly volný, sportovní tříčtvrťáky. A k tomu sandále, samozřejmě. Tak jsem si řekla, že to teda ještě zkusím. Ale hlavně jsem si řekla, že se neoblékám ani tak pro ostatní, jako spíš pro sebe. Chci vypadat hezky a chci se cítit hezky. Moje mamka mi často vyčítá, že strašně moc peněz utratím za oblečení, což je pravda. Ale na druhou stranu to není zase tolik, co by to podle mě mohlo být. Snažím se o nakupování přemýšlet a nekupovat blbosti, které nebudu nosit. Chtěla bych vést blog tak, jak tomu bylo, když blogy začínaly. Nechci mít na každém postu nový outfit, ale snažit se skládat a pracovat s tím, co mám. Nevím, jestli to někdo čte, ale pokud ano - jaký na to máte názor vy?

Jak se vám líbí dnešní outfit? Já jsem se v něm cítila skvěle! Trend spadlých ramen se mi začala strašně líbit, pamatuji si, že jsem jedno takové tričko měla, když jsem byla na základce! Bylo babypink a bůh ví, kde je mu dnes konec. Už začínám být opravdu stará, když pamatuju, jak se móda točí!  :)

Top: Zara
Kalhoty: Bershka
Ťapky: Tamaris 
Doplňky: Pandora 





4 komentáře:

  1. Jsi nádherná! Moc se mi líbí, co mas na sobě i jak se oblékas celkove. S blogem nekonci, ty mas pocit, ze to nemá smysl, ja to vnímám tak, ze mas svůj styl psaní článku a celkové jsi odlišná, nez většina klasických blogerek přes kopírák. Vždycky jsem totálně milovala tvoje blogy! <3 buď taková stále a nezatracuj neco, co te baví jen proto, ze zblbla společnost neumí ocenit blogerky, kteří nepostujou každy den outfit a nepíšou články o must have kosmetice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji za tahle krásná slova :) moc si toho vážím <3

      Vymazat
  2. Postupne si ctu posledni clanky a presne...musim souhlasit, ze outfit ti moc slusi (take mam ted rada spadla ramena) a ocenuju tvuj pristup! Kombinovat to, co mas apod. Ja jsem treba alergicka na mnoho blogerek u nas, protoze to je jen HM a postovat to, co vlastne ani neni originalni. Tvuj blog je blogem, jak ma byt a ne prikladem ukazatnse v tom, co nosi dalsi pulka republiky. A moc me pobavilo..." A pak jsem prijela do cr" 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha děkuju strašně moc, tohle je hrozně hezký číst! Vážně si toho cením, děkuju <3 :)

      Vymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)