Jaké je vaše léto? || OOTD

čtvrtek 11. srpna 2016

Ahoj! 

Toto léto se tedy, alespoň podle mého, moc nepovedlo. Jeden den je hezky a pak další tři dny prší. Co vy na to? Možná je to tím, že jsem dovolenou absolvovala už v podstatě na začátku léta, a teď se nemám tolik na co těšit :). Pamatuji si ale, že jsme vloni jezdili snad každý víkend k vodě a letos jsem se koupala jednou a to v pondělí na chalupě, v bazénu.



V posledních dnech akorát přejíždím od Honzy domů a z domova zpátky a už toho začínám být trošku unavená. Přemýšlíme o společném bydlení, ale nevíme kam a nechceme platit úplně miliony :). Druhou věcí je práce, kterou sháním, a bez které bych byt ani nedala. Teď se něco rýsuje a asi budu od prvního září už poprvé zaměstnaná, což mě dost děsí, ale myslím si, že to je výzva, kterou bych měla chytit za pačesy a jít do toho! Budu ale potřebovat trochu obrousit lokty a být striktnější, což mi teď moc nejde, protože se vždycky ohlížím spíše na ostatní, než na sebe. Chtěla jsem najít primárně práci copywriterky, ale asi mi nebylo přáno a nakonec jsem se dostala někam úplně jinam, i když zase ne tak daleko. Dám vědět, jen co tam vydržím nejhorší šrumec prvních 14 dní v září.




Napadlo mě také napsat takový spíše ironický článek o zkušenostech z hledání práce, protože to opravdu není snadné a na 10 poslaných životopisů vám odpoví většinou tak 5 firem, což ke konci bylo hodně frustrující. A bere vám to jakoukoliv energii se snažit o něco dalšího! A i když se ozvou, tak to ještě není výhra. Ale o tom bych se rozepsala až ve článku, chtěli byste? :) 


 Top Pull&Bear
Vestička New Yourker (Chorvatsko)
Boyfriend džíny New Yourker (Chorvatsko)
Balerýnky Marks&Spencer
Kabelka Mango (Vinted)


Já se pro dnešek loučím. Doufám, že se vám líbí i fotky. Honza z nich byl nadšený a prohlásil, že jsou to naše nejlepší fotky :). Vím, že top blogerkám se nemůžu rovnat, ale také z nich mám radost :)


Já se pro dnešek loučím! Mějte se krásně a dejte vědět, jaké máte letos léto. A také, pokud máte nějaké zkušenosti z hledání práce! 

Kač 

10 komentářů:

  1. Super fotky! Honza měl pravdu, strašně ti to sluší Kačí :) hezky sestavený outfit! Jinak článek ohlednem hledání práce uvítám.. :) letos končím BC. a ještě nevím zda budu pokračovat na Mgr. mám to teď trochu zamotané takže by mě zajímalo jaké to má vystudovaný student vš. na trhu práce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc velké ne, haha :D klidně už začni posílat, protože alespoň zjistíš, kde by tě případně chtěli a kde ne, a co ty sama bys chtěla dělat :)
      Já to budu psát asi s nadsázkou, pokud se k tomu odhodlám :D
      A děkuji <3 !

      Vymazat
  2. Krasne fotky Kaci :-) a článek o hledání prace je bezva napad, taky jsem ted řesila neco podobného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě si ho nechám projít hlavou, ale asi bych chtěla něco takového napsat, ale nějakou odlehčenou formou a s nadsázkou :) jak jsi dopadla, našla jsi?

      Vymazat
    2. Ted uz je to s praci pase, protoze odjizdim do zahranici, našla jsem, ale nemuzu rict, ze by to bylo uplne podle mých představ :/.

      Vymazat
    3. Jé kam se chystáš? :) nebo já se pak ozvu spíš na Facebooku ať to tady z tebe netahám takhle veřejně :) ale přeju hodně štěstí !

      Vymazat
  3. S praci drzim pesti. Vim, jak jsem po BC hledala dlouho neco a az se ted vratim do CR, nevim, zda na me bude cekat a hlavne pak po statnich Mg, kdy si myslim, ze by me pripadne half time misto neprejde v HPP, tak se taky budu zase snazit hledat...teda ja s tim docela pocitam. Je to o nervy :) Jsem zvedava, s jakou praci se pak pochlubis :)

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekný outfit, páči sa mi dlhá vesta a boty! :)

    http://nicolland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Bohužel vestička barví :( ale to je jediná nevýhoda :D

      Vymazat
  5. já chtěla už o prázdninách pracovat, přerušit prezenční studium a jít na dálkové kvůli mé vysněné práci, kde se uvolnilo místo, bohužel to nevyšlo a letos ani s brigádou... :) u nás jsou volné pouze ty, z kterých každý utíká. Jinak s tím počasím máš naprostou pravdu. V tomhle případě léto stojí za prd. Jinak outfit a fotky se povdly:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)