Summer 2016 photo diary

čtvrtek 25. srpna 2016

Ahoj! 

Když jsem přemýšlela, o čem bych mohla napsat (nebo spíš jaké fotky bych mohla vložit) do dalšího článku, moc mě toho nenapadlo. Mám tady ještě fotky z Kutné Hory, na které se chystám a také outfit odtud, ale to ještě počká. Dneska jsem tedy jen projela telefon a vybrala jsem pár fotek, které mi budou nejspíš připomínat toto léto :). Přišlo mi škoda se o ně nepodělit a nenapsat vám k tomu nějaký ten popisek.

Léto ještě není u konce, ale já od prvního nastupuji do práce a hodně se toho bojím. Musím ještě dopsat diplomku a udělat státnice, a doufám, že to při práci na plný úvazek vládnu. Chci se už ale osamostatnit, protože vidím, že tak, jak to je, to dál nejde. Potřebujeme se s Honzou odstěhovat, a aby se to mohlo uskutečnit, potřebuji práci. Opouštění práce hostesky je pro mě ale uvnitř takovou smutnou událostí, do které se mi moc nechce. Je to spojené se školou, studentským životem a takovou nespoutaností, a vím, že tím ukončuji svoji mladou etapu života. Abych byla upřímná, vůbec se mi do toho nechce. Ta práce má svoje mouchy, a občas už mi opravdu lezla krkem (jednou, když jsem hodně pracovala, jsem už ani nevnímala, kde budu pracovat a přijela jsem místo na Žofín do Rudolfina. Nebo teď jsem dělala na Lipně a dvě noci jsme měly spát ve stanu. Lidé taky nejsou vždy nejmilejší a klienti jakbysmet), na druhou stranu je mi z toho tak nějak úzko. Nemám ráda stereotyp a líbilo se mi, že jsem pokaždé pracovala jinde, podívala jsem se na místa, kam bych se třeba sama ani nepodívala :). 

Vždycky jsem si myslela, že bych pak mohla jít dělat koordinátorku do nějaké takové agentury, ale vlastně jsem to nakonec ani nezkusila. No uvidíme, co přinese život, třeba mě to tam ještě vrátí :)

A teď konečně k těm fotkám! :)

 Ještě ze Záhřebu z klubu :)


 Zadar :) 

 Dubrovník 



 Game of Thrones, sledujete? 

 Městské zdi 

 Když jsem se vrátila, tak mě Suchdol přivítal tímhle nádherně zbarveným nebem. 

 Domácí u táty 

 Praha 

 S milovanou  to bylo zrovna hezky, tak jsme se trochu ovínily na Náplavce a pak šly na Letnou a ukradly srdíčko. 

 Hned bych se vrátila, Dubrovník 


 U bazénu na chalupě 

Moc dobré kafíčko z pasáže Myslbek - takový jen stáneček. 
A kafíčko na jedničku s hvězdičkou! 

 Opilá Káč v Nebi, haha!

 Sushi Tokyo Bubeneč, často dávají slevomaty a my jsme si teda moc pochutnali! 

 A práce na Lipně :) 


 Pardon za stíny :) 


 To jsem takhle už poslední den měla všeho a všech plný zuby, ale nemohla jsem to dát najevo, samozřejmě - musím být profesionální :) a přišly tam holky s tímhle krasavcem, tak jsem se zeptala, jestli bych se s ním taky nemohla vyfotit, a prý mohla. Zamilovala jsem se! Jestli někdo víte, co to je za rasu, tak mi to dejte vědět, protože to je úplně dream dog :) 


 Miluju šopák! 

 Začala jsem trochu s diplomkou. Mám úvod. Zlehka... 

A vařila jsem Chilly con carne podle Kačí z My cooking diary a je moc dobrý :) 

Co vy a vaše léto? My chceme ještě o víkendu do Českého Švýcarska, tak se taky těšte na fotky. A má být hezky, tak jsem přemýšlela o nějakým koupání. Snad to vyjde! 

Mějte se krásně 
Kač 

2 komentáře:

  1. No, naštěstí už nemusím docházet do školy, k tomu, takže mě čekají jen tyhle dvě věci, ale stejně se děsím. Trochu jsi mě potěšila ale na druhou stranu nepotěšila :D haha, uvidíme, jak to půjde všecko.

    Tak ať se Ti tady líbí, to se uvidíme častěji :) těším se! A kam tady jdeš pracovat? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kaci, moc gratuluji k praci. Ja jsem rozhodla, ze po navratu do CR zacnu tez rovnou hledat full time, protoze uz nechci pracovat "napul" a jeste me oddelalo, kdyz jsem dnes koukla na ucet, kde uz mi pomalu krome stipendia mizi i me vydelane uspory. Tudiz, pokud sezenu, take me bude cekat prace a dokonceni Mgr najednou. Verim, ze se to zvladnout da :) Navic si myslim, ze je lepsi mit casovy harmonogram v rovine, nez kdyz clovek lita ze skoly do prace a ve vyslekdu ma volneho casu 00 +. Drzim palce :)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)