Vzpomínka na Záhřeb

úterý 30. srpna 2016

Zdravím,

spolu s fotkami k minulému článku jsem v telefonu našla tyto fotky šatů, které jsem si koupila ještě v Záhřebu. A protože už nás čeká asi jen pár posledních, hezkých dní, rozhodla jsem se, že je na čase vám je zveřejnit. Až bude venku 20°, tak už to nebude tolik aktuální.

With pictures from last post I also found those "Outfit of the day" pictures, from last days in Zagreb. And because there is just a few last nice days, I decided to show you. 


Toto léto jsem si hodně zamilovala košilové materiály, a mohla bych z nich mít snad vše. Hodně to podporuje Zara, a poté se mi také hodně líbí Instagram mojí bývalé kolegyňky od hostesek, a také bloggerky Tessie, která začala tohle léto šít svoje vlastní věci. Sleduji ji celé léto a zároveň plánuji, s vidinou stěhování, pořídit do nového bydlení šicí stroj, navštívit nějaký kurz a začít také šít svoje kousky. Snad na to najdu čas :) Pokud máte nějaký typ na kvalitní šicí stroj, dejte mi vědět! 

This summer I fell in love with those "shirt" materials, and I cold have litteraly everything made from that. My ex-collegue from hostess, and also blooger (but better) Tessie started with sewing her own clothes and I really like. I watch her and her work all summer and I would like to sew my own things too. Watch her on her Instagram :). 



No a tyhle šaty, co mám tady na sobě jsou nejen z materiálu, o kterém jsem mluvila výše, ale také typ střihu, co jsem si letos velice zamilovala. Mám tedy pouze ty šaty, víc jsem nekupovala, protože zase nechci mít milion zbytečných věcí. Doufám, že se tyto střihy budou nosit i příští rok, ale plánuji šaty vzít třeba ještě i v chladnějším počasí ke kalhotám, protože si myslím, že jejich délka to ještě celkem dovoluje. Uvidíme, kdyby to vypadalo dobře, nafotím, kdyby ne, tak zůstanou schované na příští léto.

Those dress I did bought in Zagreb. We went with Karlien, my really close friend from erasmus just watch something in Zara and I really liked those. I wasnt sure and I went two times back to watch them. And then the sales started and it was like signature, I bought them and now it will remember to me last days in Croatia :). I hope I will be able to wear those also next year! I love their cut and material. 


Šaty jsem si brala do studentského baru, kam jsme občas chodili - Swanky. Mám nějaké fotky, a chtěla jsem ještě udělat článek o tomto místě, ale nějak to nestíhám, a je možné, že to tam už vypadá zase trošku jinak. Šli jsme tam v den, kdy přijel Honza a jemu se tam také moc líbilo! Myslím si, že za článek by to určitě stálo, tak třeba příště :). Trošku si zavzpomínat :).
Upřímně, Záhřeb mi hodně chybí. Když jsem tam byla, tolik jsem si to neuvědomovala, a chyběl mi domov, ale upřímně doufám, že se tam zase ještě někdy vydám.

I wore those in really nice club - Swanky. I would like to write to you about that also. It is so far from my days in Zagreb bud anyway, I think I will write about it later. We went there when Honza arrived and he fell in love with that place :). 
Honesly, I really miss Zagreb last days. When I was there, I kind missed my home and now I miss this place :) Do you know that feeling?



Namalovaná jsem jen obyčejně, ale v Záhřebu jsem si pořídila matnou tužku od MAC, se kterou jsem strašně spokojená, a na kterou bych chtěla tady upozornit :). Nedám na ni dopustit. Není to obyčejná rtěnka, ale taková vysouvací tužka (Velvetease Lip Pencil) v odstínu Aim To Please - takové moje rty, ale lepší. Nejsem kosmetická bloggerka, tak mi odpusťte, že to neumím tak dokonale popsat.

Šaty jsem si vzala znovu, když jsme byli s Honzou na soutoku Labe a Vltavy v Mělníku. Tak fotky přidávám také :) Ty první jsou jen z telefonu, tyto už z foťáku :).

A wore those dress again when we made a trip to Mělník in Czech republic (it is the place, where two biggest rivers - Vltava and Labe joining together). First pictures - from Zagreb are from phone, but those are from camera. So there is better quality :P of course!




Chtěli byste článek o dalším místě,  kam zajít v Záhřebu, i když už tam nejsem? 
Vracíte se po prázdninách do školy? Jak se těšíte? Já bych se vrátila hned :)

Would you like me to write about Swanky even if I am back home now? 
Are you going back to school after holidas? Are you excited about that? I would like to go back to school immediately. 

Mějte se, xoxo
Kač <3

2 komentáře:

  1. Skvělé šaty, držím palce ať ti vyjde ten šicí stroj, obdivuji lidi, co si šijí sami :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mám to spíš výhledově a uvidíme :)

      Vymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)