OUTFIT|| wine food festival

úterý 13. září 2016

Přijde mi, že mi letošní léto úplně proteklo mezi prsty a zmizelo v nenávratnu. Venku je sice stále hezky, ale snažím se teď chodit co nejvíce do práce, abych se mohla konečně osamostatnit a najít nějaký byt. Takže si to bohužel moc neužívám. Žiju ve skutečnosti, kdy ráno jdu z domova v 17 stupních a domů přicházím ve 31°.

S tím se váže skutečnost, že jsme se letos na nepodívali moc food festivalů. Trochu mě to mrzí, protože vloni jsem si je užívala plnými doušky, ale co se dá dělat, zase jsme procestovali Chorvatsko, a to je snad i víc, než food festivaly :). Nakonec jsme se na nějaké přeci jen podívali - na Ladronku, který byl pořádaný časopisem Food, a minulý týden také na Wine Food festival na Smíchovské náplavce.


Náplavku mám obecně moc ráda, škoda, že nejsem jediná. Je tam poslední dva roky čím dál víc lidí, a ztrácí to tu atmosféru, kterou to mělo dříve (i když nabývá zase jinou). Mnohem raději si v poslední době zajdeme posedět na Letnou, i když tam to není o moc lepší :)

Tentokrát jsme se vydali na náplavku Smíchovskou, ochutnat nějaká ta vína. Upřímně, festival nás moc nenadchl. Já jsem se snažila koukat na vše pozitivně a nenechat si zkazit náladu, protože bylo moc hezké počasí, a byli jsme na hezkém místě :), ale už na začátku nás tak trochu naštval žetonový způsob platby (jeden žetom = 20 Kč), přičemž víno bylo za jeden až dva žetony půl deci. Já si myslím, že trochu přemrštěná cena, ale chápu, že pokud stánkaři z jednoho žetonu dostali třeba půlku, chtěli si nějak vydělat. No, nevím, já jsem byla v celkem dobré náladě (ne kvůli vínu - za ty ceny se snad ani nešlo opít! :-D), ale Honza nadával celou dobu, a myslím si, že hned tak na další žetonový festival nepůjdeme :D.




Outfit jsem pro ten den zvolila pohodlný (i když nakonec moc nebyl, protože sukně mi stále cestovala nahoru :D). Konečně jsem sehnala klasické, bílé tričko s V výstřihem, které jsem sháněla snad rok!


Tričko H&M
Sukně Lindex 
Balerýny Marks&Spencer
Batoh Aldo



Ten stejný večer se ještě sešlo pár lidí z mého Erasmu v Praze - především kvůli Klaudii, která přijela z Polska. Zbytek byli Erasmáci z Česka - potkali jsme se na Křížíkové a pro změnu se zase řesunuli na Náplavku (teď už ale tu "hlavní", naproti té Smíchovské). Poseděli jsme, popovídali a tak, a já jsem i jen těch pár lidí (a i když jen na chvilku), hrozně ráda viděla. Připomnělo mi to, že Zářeb nebyl jen sen :). Zpátky domů jsem se ale vrátila ještě posledním metrem, přestože někteří se vydali ještě do výru velkoměsta :). Už jsem se s nimi nešla ani další den, tak doufám, že se jim podařilo najít nějakou fajn "párty" atmosféru, alespoň trochu podobnou té Chorvatské :) - nevím totiž, kde nakonec zakotvili :).

To je pro dnešek vše. Dnes na vás nemám ani žádnou otázku, kterou bych vás vyprovokovala k tomu, nechat mi nějaký ten komentář, tak můžete napsat, co chcete :) 

Mějte se krásně a užijte si posledních pár krásných dní! 
Kač <3 

2 komentáře:

  1. Krásne fotky a super článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky! veľmi ti to pristane

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)