Drážďany

pátek 7. prosince 2012

Milé slečny,

Tak jsem koukala, že recenze moc úspěchů neměla tak se na to příště asi vyprdnu co.. :D

V pondělí jedu do Drážďan s kamarádkou Aničkou, protože je ještě na střední a mají takový ty super zájezdy na jeden den, který na vysokých školách povětšinou nejsou. V Drážďanech už jsem jednou byla a tak se moc těším, protože se mi tam líbilo.
Bohužel jsem asi tak předevčírem chytla tu největší rýmu snad za dva roky (když nepočítám angínu, ale při té se mi rýma celkem vyhnula :D). Tak se snažím léčit. Kdybyste náhodou měly nějaký typ jak vyhnat rýmu z těla ven tak sem s tím :)

No a taky už si plánuji, co na sebe. Protože jedu zítra na chalupu, a pak rovnou za Aničkou jelikož u ní budu spát, musím si to připravit dopředu. A nerada bych dopadla jako v loni, kdy jsem hodila po Vídni v promoklých botkách :D To bylo vážně peklo ...

Připravila jsem si zimní gumáčky, legíny, protože se v nich bude lépe sedět v autobuse než v džínách a svetřík. Tričko ještě domyslím a nejspíš si budu brát ještě jeden, teplejší svetr, aby mi nebyla zima.

Co vy? Chystáte se někam na Vánoční trhy? 

Ráda bych tam sehnala nějaké dárečky, protože vůbec nemám ponětí, čím letos obdaruji své milované. Třeba tátu, přítele, bráchu.... Mamku.. Nějaké rady?
Taky bych si tam chtěla koupit nějaký hezký diář na rok 2013, protože chci nějaký originální :)

A P.S.: UŽ SE NEMŮŽU DOČKAT VÁNOC .. vím totiž o něčem, co nemůžu nikomu říct ale nemůžu se toho dočkat!!!

11 komentářů:

  1. Ty jedeš v legínách? Vždyť zmrzneš! :D Já si je chci vzít pod kalhoty jako :D :D Dopadneš jako ve Vídni!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pod ně vždycky beru ještě punčochy.. a to jsou takový ty termo teplý legíny :D neboj :D

      Vymazat
    2. No jako... :D :D Já když si fakt představím, jak budu nabalená, tak se mi z tebe chce brečet. :D

      Vymazat
  2. Tak já to teda ještě promyslím.. ale moje džíny jsou podle mě uplně stejně teplý/studený jako ty legíny :D

    OdpovědětVymazat
  3. miluju tu vanocni atmosferu u tech trzich :)

    PS: Pridej se na moji giveaway na mem blogu: http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé ty se máš ja tam jedu až za 12 dní! :D Už to odpočítávám jak malá! :d Také se strašně těším na jejich atmošku a na jabko v čokoládě na klacku. :D Ty gumáčky sou super také sem uvažovala,že si je pořídím. :) Jinak já našim nechala ve fotolabu udělat hrnky s vánoční fotkou mě a brášky. :) A přítelovi také nějak nemám nápad, co koupit, ale vánoční kravata a ponožky to jistí! :D Budu se těšit na report z Drážďan! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Bi za napady.. uvidim :) no jinak vcera jsem chytla sileny kasel, snad nejvetsi v zovote a je mi vazne mizerne takze buh vi jestli pojedu :-/ jsem nastvana ale zdravi je prednejsi :)

      Vymazat
  5. Koukám, že Drážďany jsou hitem letošních Vánoc :-) Tak ať něco pěkného pořídíš!

    Velká Vánoční GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)