Random 02

neděle 16. prosince 2012





Jen v rychlosti :)) musím se učit.. v úterý ráno mam ústní zkoušku na kterou neumím skoro nic..
Přítel mě chce naučit Dj-jovat takže ze mě bude slavná Djka :D .. doufám že přijdete na mou párty která bude tak..... asi nikdy :D
A je mi blbe :D
Mam radost z diáře od Elle.. nemohla jsem letos najít žádný, který by mi vyhovoval a tenhle je podle mě tak akorát :) a taky z krajkového trička na které jsem úplnou náhodou narazila :)
Udělala jsem nový design, vím ze to není žádná bomba ale snad se vám líbí alespoň z poloviny tolik jako mě :)
Mějte se hezky a užívejte si předvánocni atmosféru.. :)













9 komentářů:

  1. Vendulkaaa! Ty mas novy blog.. jsem rada zes mi tu zanechala komentar.. myslela jsem zes s blogem sekla nadobro :))
    Drzim ti taky moc palce.. radeji bych si to dala pisemne ale zas si rikam ze to alespon ukecam.. jenze co mam asi tak ukecat kdyz to neumim ze jo.. co si budeme povidat :D

    Mej se krasne.. jsem nadsena jako mala z toho ze pokracujes v blogovani vazne jsem myslela ze ses vyparila :D a nejsem tak dobra v hledani blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Panebože, to s tou Eiffelovkou je prostě perfektní!
    Jinak diář už mám doma taky, ale i tak si koupím prostě nějaký jiný, tohle mi ani náhodou nestačí. :D Ale jestli nic nenajdeš do středy, tak se na to vyprdni a já si koupím tady ve Slaným :*
    A to krajkové tričko vypadá skvěle ^^

    Joooo a stáhla jsem si do mobilu pixlr-o-matic na fotky a má to Hagrida!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je z Liedlu nějaký "jakoby dopisní papíry" nevím co to je spíš takový kartičky :D
      Já se nikde nedívala.. ještě jsem byla na Václaváku a asi bych ti vybrala joo ale spíš už se mi líbí zase ty A5 jako jsi měla letos :D jsem náročná prostě :D .. tak já ti vymyslím jiný dárek :)

      Jooo nejlepší aplikace :D :D

      Vymazat
    2. Kruci, mít cestu do Lidlu, tak už jsem tam a kupuju si to :D I když zase nevím, jak bych to využila. :D Hmmmm :D
      Aha :D No tak já ve středu na tom Václaváku budu, tak to omrknu a něco si koupím, ať se zbytečně nenervuješ. :) Nervuj se vymýšlením jiného dárku. :D :D

      Joooo! :D :D

      Vymazat
  3. to tričko je úžasný :) odkud je? :) a za kolik? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Mohita. Pokud jsi z Prahy tak je to nad tím novým Reservedem na Václaváku, když vyjedeš po eskalátorech do 3. patra :) a bylo za 300,- .. ve slevě, i když za 300 mi to přijde jako normální cena :)

      Vymazat
    2. Bohužel nejsem, ach joo! :( takovýhle sháním dlouhodobě! :( i tak moc děkuju:)

      Vymazat
  4. O tom učení mi povídej, já už z toho šílím! :D Tenhle týden máme tedy zápočtové testy, zkoušky až pak, ale třeba hned 2. ledna máme zkoušku z archivnictví ze státnicových otázek, které bude pitvat do podrobna, takže nadšením skáču, jelikož to nemám ještě ani vypracované, tralalá :D

    OdpovědětVymazat
  5. tričko je skvělé a diář samozřejmě taky :) mám z něj hroznou radost, už ho mám pěkně vypsaný a těším se, jak si do něj začnu všechno zaznamenávat :D
    Design se povedl, moc se mi líbí ta slečna s motýlkem na nose :) krásně se to sem hodí.

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)