DRESDEN

úterý 11. prosince 2012

Ahoj :) ,
tak tedy přináším pár fotek z Drážďan, do kterých jsem málem nejela ..

V sobotu mi začal takový ten kašel, kdy vás z chrchlání škrábe v krku, nemůžete se pořádně nadechnout a jakoby vám na plicích seděl slon. Když mi došlo že se asi nevyléčím, tak jsem to dokonce obrečela. Za celý den jsem do sebe nacpala tolik čajů s medem a citrónem, Céček, vitamínů na imunitu, kapiček proti kašli, Guarran a multivitamínů, že se divím, že jsem nedostala přinejmenším kopřivku. V neděli mi bylo líp, ale zas mi to všichni rozmlouvali a tak jsem si nařídila budík na 4:50, a řekla jsem si, že uvidím ráno.

Nakonec jsem teda vstala, dojela do Středokluk, (na Šárce přistoupila do autobusu Anička a jelo se). V Drážďanech už jsem byla, ale letos to mělo tak nějak trochu jinou atmosféru. Minule to bylo perfektní s užasnýma lidma :) ale počasí naprd, letos nám celou dobu hezky sněžilo, což mi sice dráždilo ten kašel, ale mělo to krásnou atmosféru :). Nejdřív jsme obešly trhy, potom jsme udělaly procházku po obchodech ala Miin (Kissbook) plánek Drážďan a myslím že jsme dopadly celkem úspěšně :) Dárky jsem sice nesehnala ale nějakou tu radost jsme našly obě. Chtěly jsme si přivést diář, ale bohužel Němci asi Diáře nepoužívají nebo co ...

Hlavní je ale že jsme si to užily :)

Nejprve nějaké ty fotky z památek a trhů:
Ten není náš :D














Nábřeží

Tak aby bylo vidět že jsme tam byly :D





Mají teda nádhernou výzdobu... Tady v tom obchoďáku jsem nakupovala před dvěma roky jako divá, a letos bylo jedno patro uplně uzavřené, a další s takovými divnými obchody..


Na zdraví, a pak jsem špatně zašroubovala víčko a celé se mi to vylilo do tašky ... :D


Tradice


Kvalita nic moc, ale když jsme odjížděly, tak nám začalo táákhle krásně sněžit :)

Taky špatná fotka ale co :) 

Ještě mám dvě fotky z telefonu: 



A co jsem si přivezla :) :
Šátky jako dárky, svetřík supr pod zadek :) a tílko za 75 korun? Nechte ho tam :D
DM má mnohem větší nabídku než u nás. Štětec budu používat na tvářenku, je nejňuninkovatější ♥, žvýkačky jsem u nás teda taky neviděla a vzhledem k úchylce na borůvky jsem je musela mít :) a ze všech těch miniatur co jsem "nutně potřebovala - když jsem je viděla" jsem si nakonec vzala jen lak na vlasy. Přesně tenhle používám protože mi nejvíc vyhovuje, takže do kabelky čupr :)
A Vanilkovou kolu jistě znáte, už se měla dávno prodávat i u nás ale pořád nic. Kdybych je unesla, koupila bych jich mnohem víc než dvě, ale tak co. Svou už jsem vypila, tahle čeká na přítele :) 
Pokud jste se prokousali až sem, děkuji a přeji příjemný den :)

5 komentářů:

  1. Jéé už abych taky jela! :D Také se chystám na stesku alá Mia. :D Jinak doufám,že si přivezu alespoň něco. :) Chtěla sem se zeptat tu vanilkovou colu si koupila kde? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu by měli mít v každých potravinách.. koukala jsem po ní už v DM a mám dojem ale že tam ji nemají... Já konkrétně nakupovala v Altmarkt Galerii :)

      Vymazat
  2. Drážďany si každý chválí a upřímně, taky bych tam velice ráda jela!! :-)
    Tak snad jednou!


    http://stormredhair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! :)) Jsem ráda, že jsi nakonec jela a užila si to :))

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)