X-mas random

středa 26. prosince 2012

Také vám přináším pár fotek věcí, které jsem dostala pod stromeček, protože sama ráda prohlížím tyhle články (tuhle větu teď čtu snad všude, ale já si je vážně ráda procházím :D )

Měla jsem Vánoce celkem dost bezodpočinkové. Mamka šla na Štědrý den do práce a tak jsme slavili o den dřív s babičkou, dědou a rodinou od strejdy. Jejich děti v pubertě, co na to říct. Vánoční atmosféra asi tak na 10 stupních :)
24. jsem byla u táty, to bylo moc fajn, večer mě a bráchu ukecala nevlastní ségra do hospody. Tři piva, v noci jsem cítila česnekovou pomazánku :D mezi námi, moc jsem se nevyspala..
Dnes jsem ještě slavila s kamarádkami :) to bylo moc fajn :)

Z dárečků mám velikou radost, nejdřív jsme se s mamkou domlouvaly, že mi dá peníze protože si chci našetřit na notebook a ten co mám vybraný není z těch levných, bohužel. Nakonec se notebook odsouvá na neurčito, protože mým privilegiem je nyní šetření na LONDÝN kam jedeme s přítelem.. Těším see :)

Prvovánoční outfit, další den jsem to pojala pohodlně, teplákově :D .. No ten výraz ignoorujte :D 




Dostala jsem také sadu Chubíků!! Sháněla jsem je, bohužel pozdě. Nikomu jsem neřekla že je chci, rozbalím dáreček a jen jééé :)) 


Už mě nebaví vyfoukávat si vlasy přes kartáč, tenhle má maminka mého přítele a je perfektní. Tak jsem si ho taky  napřála :) 

Od kamarádek. S mou nejlepší jsme si koupily na revanž booble, kterou jsme si obě dlouho přály :D  pak spousta čajíků a perličky na krk, které se mi ale víc líbí na ruce :) Děkuji 

A jeden nevhodný dárek. Je pro mě malá, na fotce to není vidět,  ale nevejde se do ní papír A4 což je pro mě prioritou. Je hezká, kdyby byla větší. Možná bych si ji někdy vzala, ale raději ji někomu prodám. Kdyby měl náhodou někdo zájem piště o fotky, o rozměry.. Cena asi dohodou. Je hodně kvalitní, nevím prostě. Nejsem z ní moc nadšená :D

Jaké byli vaše Vánoce? Co jste dostali? Z čeho máte největší radost? :)

13 komentářů:

  1. No teda, krásné dárky jsi dostala :) a na první fotce Ti to extrémně sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherná sukně a dostalas moc pěkné dárečky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nunu, tak hlavně ať čajíky chutnají! A jinak prostě parádní Vánoce, určitě. :) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. dostala jsi supr dárky a také se přidávám na té fotce ti to moc sluší :-))

    OdpovědětVymazat
  5. jé díky holky :) připadám si tam vážně divně takže mě to trochu potěšilo - že to není tak hrozný :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné dárky :) Já je ještě nemohla vyfotit, protože neustále nemám všechny =D 7

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší Kačí :).. můžu se zeptat,kde jsi koupila tu sukni?
    jinak dárečky taky moc hezké:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je ze zary Veru :) proste jsem ji tam nemohla nechat :D
      A dekujii :))

      Vymazat
  8. sukně vypadá naprosto skvěle!)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc ti zavidím tu růžovou sadu chubiků :P:))

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)